abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2007 @ 13:04:33 #1
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51288149
Op basis van eerdere, redelijk goede ervaringen wilde ik gisteravond om een uur of 8 gaan eten bij de Rancho in het brugrestaurant bij Schiphol. We werden vriendelijk ontvangen en waren al op weg naar een tafeltje, toen ineens de 'manager' ingreep en zei dat ze het zó druk hadden gehad, dat ze nu even rust wilden (let wel: gehád. Op dat moment was het restaurant hooguit half vol).

Dat bedenk je toch niet?? Klanten wegsturen omdat je het zo druk gehad hebt?? De overige restaurants waren nog steeds zo vreselijk druk dat we uiteindelijk in een relatief rustige Burgerking terecht kwamen.

Ook dit was geen vreugde, wat was de bediening daar allejezus langzaam zeg. Heb zo'n 20 minuten in de rij gestaan met wel 2 (twee!) mensen voor me. Ze waren daar achter de balie maar een beetje aan het heen en weer rennen zonder dat er iets leek te gebeuren. En toen ik eenmaal aan de beurt was moest ik nog mijn bestelling bevechten odmat er wat anders werd geleverd dan ik gevraagd had.

Kort samengevat:
Manager van Rancho:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(maar Rancho zelf
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Burgerking A4:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  PR/Manusje van alles maandag 9 juli 2007 @ 13:11:27 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51288366
Voortaan dus gewoon de patatzaak op de hoek
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_51288382
Dit is echt een goed topic.
zakelijk
  maandag 9 juli 2007 @ 13:16:06 #4
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_51288521
Ik had naar de naam van de manager gevraagd en naar het telefoonnummer van zijn baas. Wat een vreemd gedrag.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  maandag 9 juli 2007 @ 13:19:34 #5
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51288646
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:16 schreef Adagio het volgende:
Ik had naar de naam van de manager gevraagd en naar het telefoonnummer van zijn baas. Wat een vreemd gedrag.
Tsja, dat zou ik normaal ook doen. Maar ik was uitgeput moe, had hoofdpijn en eigenlijk verder ook geen zin in gezeik. Maar strikt gezien heb ik me laten afschepen.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:20:17 #6
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51288666
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef Zuen het volgende:
Dit is echt een goed topic.
Welkom in de klaagbaak, de plaats waar mensen klagen en dan hopen op medestanders/medelijden.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:43:37 #7
62486 Chilli
Is The Juice Worth The Squeeze
pi_51289397
Het eten bij Rancho (in ieder geval die boven de A4) is ranzig.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:56:55 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_51289816
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Tsja, dat zou ik normaal ook doen. Maar ik was uitgeput moe, had hoofdpijn en eigenlijk verder ook geen zin in gezeik. Maar strikt gezien heb ik me laten afschepen.
Ik zou alsnog een klacht indienen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_51289860
Het wordt tijd dat daar eens een tankwagen van de weg raakt idd.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  maandag 9 juli 2007 @ 14:28:26 #10
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51290853
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef Chilli het volgende:
Het eten bij Rancho (in ieder geval die boven de A4) is ranzig.
Zoals ik al schreef: ik heb daar best goede ervaringen. Zal wel een beetje van het humeur van de kok afhangen?
pi_51290988
Mamma woar is mien pils, mien pilske bin ik kwiet !
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:21:31 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_51314949
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is mien pils, mien pilske bin ik kwiet !
Je ABN ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mij mag je er voor wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop