Tsja, dat zou ik normaal ook doen. Maar ik was uitgeput moe, had hoofdpijn en eigenlijk verder ook geen zin in gezeik. Maar strikt gezien heb ik me laten afschepen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:16 schreef Adagio het volgende:
Ik had naar de naam van de manager gevraagd en naar het telefoonnummer van zijn baas. Wat een vreemd gedrag.
Welkom in de klaagbaak, de plaats waar mensen klagen en dan hopen op medestanders/medelijden.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef Zuen het volgende:
Dit is echt een goed topic.
Ik zou alsnog een klacht indienen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Tsja, dat zou ik normaal ook doen. Maar ik was uitgeput moe, had hoofdpijn en eigenlijk verder ook geen zin in gezeik. Maar strikt gezien heb ik me laten afschepen.
Zoals ik al schreef: ik heb daar best goede ervaringen. Zal wel een beetje van het humeur van de kok afhangen?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef Chilli het volgende:
Het eten bij Rancho (in ieder geval die boven de A4) is ranzig.
Je ABN ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is mien pils, mien pilske bin ik kwiet !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop