Ind, ik begin elke dag om 08:00.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef Thetallguy het volgende:
Klacht: Mensen die 9 uur al vroeg vinden
Dat kan dus niet, want ik heb donderdag ook nog een tentamenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:52 schreef Wackyduck het volgende:
Lekker toch, 9 uur beginnen en om 12 uur aan het bier.![]()
Liever om 4 uur! Rustig wakker worden, koffie zetten, sinaasappeltje persen, ontbijten, nog wat doorlezen en dan relaxed naar de UvA fietsen en dat tentamen binnenkoppen...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat loop je nou te huilen man. Liever een tentamen om 9 uur ipv wat ik altijd heb: 4 uur. Dan is je hele dag naar de klote en je kunt je minder goed concentreren. S'ochtens ben je scherp.
Dus jij hebt altijd 4 dagen lang last van een kater ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef Matthiasvz het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want ik heb donderdag ook nog een tentamen.
Dan zou ik uiterlijk woensdagavond stoppen met bier drinken, maar dan houd je toch genoeg tijd over?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef Matthiasvz het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want ik heb donderdag ook nog een tentamen.
Correctie: 's ochtends ben jij scherp..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat loop je nou te huilen man. Liever een tentamen om 9 uur ipv wat ik altijd heb: 4 uur. Dan is je hele dag naar de klote en je kunt je minder goed concentreren. S'ochtens ben je scherp.
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef Matthiasvz het volgende:
[..]
Liever om 4 uur! Rustig wakker worden, koffie zetten, sinaasappeltje persen, ontbijten, nog wat doorlezen en dan relaxed naar de UvA fietsen en dat tentamen binnenkoppen...
En na het tentamen kan je meteen met je maten gaan eten en bier tanken, wat een toptijd, 4uur!![]()
Dan moet je op tijd naar bed gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Correctie: 's ochtends ben jij scherp..
Niet iedereen is ochtendmens
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat je 's ochtends het scherpst bent.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Correctie: 's ochtends ben jij scherp..
Niet iedereen is ochtendmens
Vroeger mocht men roken tijdens een examen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:34 schreef archgallo het volgende:
Tentamens om 6 uur 's avonds.Hele groepen mensen die hun avondeten meenemen naar de tentamenzaal en het tijdens het tentamen gaan opeten.
Nee want ik ben dus een nachtmensquote:
welkom in de wereld, wat denk je zelf dat als je later een baan hebt je kan gaan werken wanneer je wilt ? Moet je de avond daarvoor maar niet zoveel bier drinken met die bolle studenten kop van je.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:49 schreef Matthiasvz het volgende:
Zijn ze wel helemaal lekker bij de zalenreservering van de UvA? Welke zot gaat er om 9 uur een tentamen bij het AMC organiseren? Wij studenten hebben ook nog een leven! Hoe kan ik nu ooit scherp zijn als ik al om 7 uur mijn bed uit moet!
Kutambtenaren bij de UvA, zoek zelf een leven ofzo![]()
Oja, ik heb het waarschijnlijk wel gehaald, maar het ik heb niet optimaal mijn intellectuele vermogens in kunnen zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |