Vooral een foutieve.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Kreator het volgende:
Interessante constatering, GI.
F5-en op een volle pagina werkt inderdaad niet.quote:
Of ben je soms weer dronken, K?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:12 schreef Joene het volgende:
Hoeveel drink jezelf eigenlijk Gi ?
Vanaf de dag dat je deze vraag niet meer stelt. Daag !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
vanaf wanneer ben je een oldbie?
quote:
Das wel netjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef GI het volgende:
[..]
Maar nee. Ik zit eigenlijk al sinds ik niet meer dagelijks in de sam sam hang op een gemiddelde van een glas per maand.
Alfred ?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ben juist weer begonnen met drinken. Ik ben ook weer vrolijk. Hmmm.
whehheequote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Kreator het volgende:
Hitchcock?
Afgelopen weekend genoeg voor de rest van de maandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie houdt wijselijk zijn mond over zijn drankconsumptie
OmGquote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgelopen weekend genoeg voor de rest van de maand
En dan ga je dus rare dingen doen als om half 4 je liefje bellen om te zeuren of ie je wel leuk vindt. En meezingen met Gerard Joling (de special guest op het huwelijk).
Toffe broer.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:25 schreef Armageddon het volgende:
Mijn broer vraagt net of ik mee op vakantie ga!? Hij gaat het betalen.
O-M-G.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgelopen weekend genoeg voor de rest van de maand
En dan ga je dus rare dingen doen als om half 4 je liefje bellen om te zeuren of ie je wel leuk vindt. En meezingen met Gerard Joling (de special guest op het huwelijk).
quote:
Ik heb geen idee wie je bedoelt?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef GI het volgende:
Is dat die bekende DJ die nogal bol in de wangen is ?
doe es niet zo vuil.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat je deze vraag niet meer stelt. Daag !
Gooien met spiritus voor het geval dat iemand anders hem in de fik steekt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef Kreator het volgende:
Dries Roelvink zou ik nog niet op pissen als hij in de fik stond.
Maar dat terzijde.
Geen ideequote:
Zal vast wel gefixed worden door A.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Vork het volgende:
Zeg, er is nog een plek over voor een icoon in de op? Wanneer gaat iemand mij het sociale voorstel doen om die leegte met mijn icoon daar op te vullen?
Krijg es een zenuwinzinking.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
doe es niet zo vuil.
nou nou nou...quote:
Je staat hoog op mijn lijst 'daar rem ik niet voor als je bij het zebrapad wil oversteken'. En nou opgetieft, kutnewbie.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou nou...
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je staat hoog op mijn lijst 'daar rem ik niet voor als je bij het zebrapad wil oversteken'. En nou opgetieft, kutnewbie.
Je bent ongetwijfeld die kutnerd die zelfs op een fokmeeting zielig alleen in een hoekje zit met een glaasje sinas en dat hier denkt te compenseren door je voor te doen als iets wat je niet bent -> een leuke user.quote:
De zon schijnt fier in Breda.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef miss_bleu het volgende:
bij wie het is ook zulk kutweer? En dan bedoel ik Giga onweer, mega regenval en hagel
*meldquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef miss_bleu het volgende:
bij wie het is ook zulk kutweer? En dan bedoel ik Giga onweer, mega regenval en hagel
Meld !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef miss_bleu het volgende:
waaar zit jij dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*meld
maar ik zit dan ook niet zo heel ver van je af
Zie je hier op west ook idd.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
is het redelijk donker en nog rijden er mensen zonder licht in hun auto
Jaap Eden hal grof gezegdquote:
Wat doe jij met Mr.Wix in je auto Rip?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee
Het was deze:
[afbeelding]
Deze DJ is in Knut geweest
Snel trekkenquote:
Check... Mis alleen mijn foto toestel, dan had ik echt de vetste Schiphol plaatjes kunnen bakken.quote:
optiefen met dat 777 gezeik .quote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef miss_bleu het volgende:
dit is natuurlijk nog gewoon die nasleep van gisteren dat 070707 verhaal met milieu. Dit is gratis douche is ook goed voor het milieu
Dat hele millieu boeit geen fuck, zal mijn tijd wel uitduren en anders gaan we gewoon met zn allen tegelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:11 schreef Paxlie het volgende:
gewoon kerncentrales bouwen. Schoonste energie
+ toffe effecten als het misgaat
Glow-in-the-dark Paxliequote:Op maandag 9 juli 2007 12:11 schreef Paxlie het volgende:
gewoon kerncentrales bouwen. Schoonste energie
+ toffe effecten als het misgaat
Zeer millieu bewust!quote:
Ik gniffel na om een leuk feitje.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:52 schreef Joene het volgende:
Iedereen lunchen ?
Jups.. was ff aan het vieren dat 070707 voor mij wel een toffe dag was.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:52 schreef Joene het volgende:
Iedereen lunchen ?
Iets met vorige baan, inwerken nieuwe secretaresse, weten dat het niets zou worden, en zojuist te horen hebben gekregen dat ze na 3 maanden gillend is weggerend.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:56 schreef GI het volgende:
Link? Bron ?
Tell mequote:
Ah dit dusquote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met vorige baan, inwerken nieuwe secretaresse, weten dat het niets zou worden, en zojuist te horen hebben gekregen dat ze na 3 maanden gillend is weggerend.
Bron: Kuukske.
Houden jullie niet van pijpen ofzo dat ze steeds wisselen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Hehe ja. Ze zijn nu bezig met de 6e secretaresse in ehm.. 3 jaar tijd.
Wijfennijd !quote:Op maandag 9 juli 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
De directeur is een vrouw.
zo leuk weggegaan daar ?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me niet verplicht om dat te laten weten.
Héérlijk. Uche.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef Joene het volgende:
zo leuk weggegaan daar ?
quote:
JKquote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn jullie al weggespoeld?
Was wel tof hier, paar flinke klappenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
JK
Nee. maar ik was wel bang van het onweer![]()
Zit je nog steeds met je kekke zonnebril op,quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
JK
Nee. maar ik was wel bang van het onweer![]()
oeh, sexy. Een grote sterke man met een kwetsbare kantquote:Op maandag 9 juli 2007 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met je kekke zonnebril op,R
?
Ben zelf ook wel een beetje bang voor onweer sinds-ie een maandje geleden thuis is ingeslagen..
Uurtjes te boeken op "werkzaamheden algemeen".quote:Op maandag 9 juli 2007 14:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
AH, hier is de work-safe-haven.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Breda gaat tenonder aan de bliksem en donder.
Ze heeft een hippe neger DJ in haar binnenzak.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hield Arnie trouwens je poezelige handje vast tijdens het onweer, R?
Ik hoef gelukkig geen uurtjes te boeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uurtjes te boeken op "werkzaamheden algemeen".
Die moet je even uitleggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef GI het volgende:
Ze heeft een hippe neger DJ in haar binnenzak.
voel je al nattigheid soms rip ?quote:
In mijn Knut. Niet in mijn binnenzakquote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
Ze heeft een hippe neger DJ in haar binnenzak.
Oja, met schriftelijke toestemming van ons mam in drievoud ondertekend.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef Ripley het volgende:
In mijn Knut. Niet in mijn binnenzak
Maar die kreeg alleen een lift
Poezelige handjes vasthouden doe ik hopelijk binnenkort op zijn brabo's he
ik had nog zo gezegd dat je hem niet buiten de schutting moest laten staanquote:
Hij is bij m'n werk gejat. Afgelopen week even laten staan want het regende zo hard. Stond in een afgesloten hok, overdag een fietsenstallingmannetje erbij en 's avonds is het plein nog eens extra afgesloten. Zijn ze over de hoooooge muur geklommen, hebben ze het slot van het hok getrapt, en hebben ze mijn fietsie meegenomenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had nog zo gezegd dat je hem niet buiten de schutting moest laten staan
Niet tof beeb , was het ding verzekerd ?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij is bij m'n werk gejat. Afgelopen week even laten staan want het regende zo hard. Stond in een afgesloten hok, overdag een fietsenstallingmannetje erbij en 's avonds is het plein nog eens extra afgesloten. Zijn ze over de hoooooge muur geklommen, hebben ze het slot van het hok getrapt, en hebben ze mijn fietsie meegenomen
Zoveel moeite voor een fiets...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij is bij m'n werk gejat. Afgelopen week even laten staan want het regende zo hard. Stond in een afgesloten hok, overdag een fietsenstallingmannetje erbij en 's avonds is het plein nog eens extra afgesloten. Zijn ze over de hoooooge muur geklommen, hebben ze het slot van het hok getrapt, en hebben ze mijn fietsie meegenomen
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zoveel moeite voor een fiets...
Maar wel kut zeg
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef Merel het volgende:
Nou dankjewel dat jullie meelevenArme eenzame fietsie staat nu vast ergens mij heel erg te missen
En hij was natúúrlijk niet verzekerd. Even kijken of m'n werk nog iets kan doen, maar ik verwacht niet veel.
Maarja
Zit jij hier nu gewoon een beetje A aan het werk te zetten ?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:33 schreef Ripley het volgende:
[..]Misschien kan A. het goed maken met een lekkere massage vanavond?
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Massage? Ze moet de straat op! Werken voor der geld
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef miss_bleu het volgende:ik vind hem zoooo cool
http://www.youtube.com/watch?v=QqCBY5MqvE4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emiss%2Dbleu%2Enl%2F
En?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kreator het volgende:
Krijg ik een mailtje van PZ:
"ben je verliefd op Hanneke P?"![]()
![]()
. Ik voel me weer 10, met briefjes doorgeven in de klas.
Ik voel me gevleid, want ze is koud 2 weken vrijgezel sinds 9 jaar.quote:
pcies. van zo een turk of van iemand van het marocforum.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Massage? Ze moet de straat op! Een andere fiets stelen!
Moet ik even een mailtje sturen of ze verkerings met je wil?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, want ze is koud 2 weken vrijgezel sinds 9 jaar.
(en nee knut, de naam was fictief)
Ze heeft het voor jou uitgemaakt. Maar durft je niet te benaderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, want ze is koud 2 weken vrijgezel sinds 9 jaar.
(en nee knut, de naam was fictief)
Ik moest er wel om lachen. Het is ook wel een beetje lastig natuurlijk om als personeelsfunctionaris te vragen aan een medewerker om wat te gaan drinken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet ik even een mailtje sturen of ze verkerings met je wil?![]()
Doen danquote:Op maandag 9 juli 2007 16:21 schreef Kreator het volgende:
Dude. er werken hier 250 medewerkers, waarvan zo'n 175 vrouwen, waarvan ongeveer 10 echt lekkere, waarvan ongeveer 3 ook een persoonlijkheid hebben, waarvan er nu 1 vrijgezel is. En dat is zij.
Spreekwoordelijke moeite. Het is niet echt moeite, maar toch weer wel een beetje. De verschillende activiteiten die aanleiding geven om op de een of andere manier haar zover te krijgen dat ze het bed met je deelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
'Vanwaar de "'", 'K'?
Dat is een ' tussen " ", K.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef GI het volgende:
En de "''" snap ik dan weer niet.
Bedrijfsborrels en zulke aangelegenheden zijn daarvoor de aangewezen evenementen, dunkt me.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:25 schreef Kreator het volgende:
Ja, vrij 'weinig' JK. Ik denk dat ik er maar eens een avondje aan ga wagen.
Dat was gewoon een 'extraatje' voor 'de' leuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef GI het volgende:
Nee. Die ' en ' die jij om let heen neerzette.
''.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was gewoon een 'extraatje' voor 'de' leuk.
2 weken geleden net gemist. Omdat ik wat beters te doen had. Achteraf was dat niet beter.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bedrijfsborrels en zulke aangelegenheden zijn daarvoor de aangewezen evenementen, dunkt me.
voor 'ons' alle 2.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan organiseer je gewoon een nieuwe, K.
De zon schijnt altijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef Skic. het volgende:
Hier schijnt de zon trouwens.
Een gezellig 'onderonsje'.quote:
ik heb ook bij Deloitte gewerkt.quote:
Je mag wel hier komen eten hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel thuis, J.
Gelukkig zit ik vast in Den Haag omdat er geen treinen richting R'dam rijden,,
,
!!!!!!1111
Helemaal niet, ik ga over een paar minuten pas weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:59 schreef Joene het volgende:
Thuis dus.
finish van le tour gemist dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef Paxlie het volgende:
n'avond
anders ga je ff liggen en word je 3 uur later wakker uit een ontzettend diepe comateuze slaap
Nee, daar heb je rebounds voor.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:12 schreef GI het volgende:
Nou, dat is het enige wat ik me zo kan bedenken. 9 jaar ben je normaal gesproken niet binnen 2 weken overheen.
Misschien is K. wel graag de rebound van een lekker wijf. Het houdt je van de straat hequote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, daar heb je rebounds voor.
Sorry K.
nee dat is het nietquote:
--> TRU & UVTquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die wielrendudes zijn toch allemaal een chemische fabriek op wielen...
Oew.. daar gaat-ie hoor. Reg-tijd v.s. post-aamtal.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
waar is eigenlijk die stinkhoer van een kreator () gebleven?
qua posts ( and that is what counts, inplaats van inlogtijd) doe ik hem zeker na. maar ik ben blij dat ik dit truttensubsubforum niet goed ken, veel plezier nog!
fuck je moeder ( togg?)quote:
Elke week een nieuwe over der oude relatie heenhelpen, is echt geen issue.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef Ripley het volgende:
Misschien is K. wel graag de rebound van een lekker wijf.
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Echt super gaaf !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:35 schreef Merel het volgende:
He Joene, hoe zijn de foto's geworden?
Nou doe eens laten zien dan!quote:
Het is een album lieve schat.quote:
Tyf op,koeiehol! ... en....quote:
quote:
BOE!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Ja hoi. Ik zit in slaap te vallen.
Goeie beurt gehad ?quote:
Wat jij zegt bleu , ik doe 3,5quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:43 schreef miss_bleu het volgende:
nog 4 dagen!!
En wat gaat u doen met uw vrije tijd ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef Vork het volgende:
Nog 1. En die is niet vandaag.
quote:
Nee, op mijn flikker van mijn baas. Mijn collega's vinden me sjagerijnigquote:
Eh werk zoeken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
En wat gaat u doen met uw vrije tijd ?
Tofquote:
Dus vandaar dat je vandaag mega vrolijk in de rondte looptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, op mijn flikker van mijn baas. Mijn collega's vinden me sjagerijnig.
Opzich wordt ik daar niet vrolijk van , ook al vind ik Christian geen leuke kerel of goede coureur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ah, de heer C. Albers is op non-actief gesteld.
Ja, dat zouden ze samen met mijn cynische humor ongetwijfeld niet begrijpenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef GI het volgende:
Ze snappen de charme van jouw humeur niet k_i_m. Kan je ze niet vertellen dat je op FOK! legendarisch bent met je humeurige humor ?
Nee, daar heb je gelijk in. Maar dit scheelt toch weer wat frustraties op zondag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef Joene het volgende:
Opzich wordt ik daar niet vrolijk van , ook al vind ik Christian geen leuke kerel of goede coureur.
Het feit dat het net als met Jos weer om centen draait maakt gewoon dat een nederlander nooit maar dan ook nooit meer een goede kans maakt in de f1 en dat is best zuur.
ik weet het niet , aan de ene kant snap ik zijn beslissing wel aan de andere kant vind ik het jammer dat een nederlander dus gewoon de kans niet krijgt om f1 te rijden doordat in nederland blijkbaar onbetrouwbare sponsers zijn. Chris overkomt nu hetzelfde als Jos .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in. Maar dit scheelt toch weer wat frustraties op zondag.
Laat 'm maar lekker terugkeren naar de DTM.
Ik vraag me af of ene heer M. Mol zich nu ontzettend voor zijn blote bol slaat. Gezien zijn relatie met CA. Maar goed..
Cynisme en ironie zijn jammergenoeg geen gemeengoed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat zouden ze samen met mijn cynische humor ongetwijfeld niet begrijpen.
Geeft nix, dat droogt wel weer op.quote:
Mennnn... gewoon Champ Cars gaan volgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich wordt ik daar niet vrolijk van , ook al vind ik Christian geen leuke kerel of goede coureur.
Het feit dat het net als met Jos weer om centen draait maakt gewoon dat een nederlander nooit maar dan ook nooit meer een goede kans maakt in de f1 en dat is best zuur.
Ja. Ik snap het hele geneuzel met die sponsors ook niet. IMO zijn het redelijk welvarende sponsors. Als ze niet op tijd willen betalen, hadden ze net zo goed niet kunnen sponsoren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef Joene het volgende:
ik weet het niet , aan de ene kant snap ik zijn beslissing wel aan de andere kant vind ik het jammer dat een nederlander dus gewoon de kans niet krijgt om f1 te rijden doordat in nederland blijkbaar onbetrouwbare sponsers zijn. Chris overkomt nu hetzelfde als Jos .
Dat heeft niks met het feit te maken dat nederlanders geen goeie kans krijgen in de f1 door slechte sponsering imo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn... gewoon Champ Cars gaan volgen.
Doornbos zal in elk geval de champcars met zn nr 1 positie niet verlaten voor spyker mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het hele geneuzel met die sponsors ook niet. IMO zijn het redelijk welvarende sponsors. Als ze niet op tijd willen betalen, hadden ze net zo goed niet kunnen sponsoren.
Maar goed, ik ben nu wel benieuwd wie er dan wél gaat rijden. Ik geloof dat ik ergens al Piquet Jr. heb zien staan.
Hoe zit het met Giedo van der Garde?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het niet , aan de ene kant snap ik zijn beslissing wel aan de andere kant vind ik het jammer dat een nederlander dus gewoon de kans niet krijgt om f1 te rijden doordat in nederland blijkbaar onbetrouwbare sponsers zijn. Chris overkomt nu hetzelfde als Jos .
Die heeft geen superlicentie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe zit het met Giedo van der Garde?
quote:Geheel toevallig test Van der Garde morgen op Francorchamps in de Spyker. En geheel toevallig is de schoonvader van Van der Garde investeerder Marcel Boekhoorn, die ook weer geheel toevallig grootaandeelhouder is in Spyker.
Die wrijft nu gniffelend in zijn handjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
Doornbos zal in elk geval de champcars met zn nr 1 positie niet verlaten voor spyker mag ik hopen.
Nkartinogwat bedoel je? Nee. Dan schrijven ze in één weekend 3 auto's afquote:Piquet jr zou leuk zijn. Zolang het die indier maar niet wordt .
Tja.... Dat heeft denk ik sowieso te maken met de a-sportieve opleidingen in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het feit te maken dat nederlanders geen goeie kans krijgen in de f1 door slechte sponsering imo.
Dat weet ik, toch klinkt het wel erg aannemelijk allemaal. Zoals ze het daar beschrijven, zo werkt dat wereldje namelijk. Het is net politiek dat F1.quote:
Alles draait om geld.quote:
Klopt net als in de echte wereld.quote:
Helaas welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Joene het volgende:
Klopt net als in de echte wereld.
Het gaat bij F1 al jaren niet meer om de sport. Toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:27 schreef GI het volgende:
En dan doe je er een 14.gif bij als PI.
Was jij echt van mening dat het om de sport ging ?
Wat is er vreemd aan een milieufreak die SUV's bespuugd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie niet.
Hij zit ook te zeiken over het milieu en hij tuft in een SUV.
het is wel minder leuk dan eerst ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Paxlie het volgende:
F1 is gewoon kut
bij de nosquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef talin77 het volgende:
waar was die live stream van de tour de france ook alweer ?
beetje jammer dat cancellara of hoe je het schrijft erbij zatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Die valpartij zag er pijnlijk uit voor de finish gisteren.
bij de huldeging na de race waar ie zn nieuwe gele trui kreeg zag je er al niets meer van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
beetje jammer dat cancellara of hoe je het schrijft erbij zat
die heeft een behoorlijk gekneusde pols.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:26 schreef GI het volgende:
De kop van het nieuwsbericht:
Goederenwagon sist gas op station Venlo
In mijn zieke hoofd komen dan dit soort opmerkingen op:
"Hitler vraagt octrooi aan"
"De duitsers zouden er een moord voor doen"
"Jah, sehr gut jah!"
Ik ben ziek, ik weet het.
"Die Entlösung is nabij, aldus Geert W.".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:26 schreef GI het volgende:
De kop van het nieuwsbericht:
Goederenwagon sist gas op station Venlo
In mijn zieke hoofd komen dan dit soort opmerkingen op:
"Hitler vraagt octrooi aan"
"De duitsers zouden er een moord voor doen"
"Jah, sehr gut jah!"
Ik ben ziek, ik weet het.
Achteraf bleek het volgens mij nog wel mee te vallen. Alleen lijkt het me nou niet echt prettig fietsen (zeker niet al die uren die zij op de fiets zitten). Er is ook maar een iemand die niet aan de start verschijnt vandaag. Daar hebben een dus een aantal renners nog behoorlijk goed weggekomen dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef Joene het volgende:
beetje jammer dat cancellara of hoe je het schrijft erbij zat
die heeft een behoorlijk gekneusde pols.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of:
"Testopstelling aanpak Marokkaanse probleemjongeren volgens de PvV succesvol".
Wat blijf jij nog netjes zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooie slakom, A.
Weer in de auto J?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Joene het volgende:
Zometeen lekker radio tour de france.
http://www.nos.nl/nosstud(...)2007/live/index.htmlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Joene het volgende:
Zometeen lekker radio tour de france.
quote:Voor de rechtbank in Breda is gisteren 240 uur werkstraf en zes maanden voorwaardelijke celstraf geëist tegen de 50-jarige H. H. uit Mijdrecht. De man heeft bekend zes weken lang webcamseks met een 8-jarig meisje te hebben bedreven.
De Mijdrechtenaar kwam anderhalf jaar geleden in contact met het meisjes door in te loggen op een website voor kinderen. Hij wist haar onder meer over te halen haar geslachtsdeel te laten zien. Ook toonde hij z'n eigen geslachtsdeel meerdere keren. Het kind probeerde wel onder de webcam-relatie uit te komen, maar H. wist haar te bepraten en zo bleef de 'relatie' weken in stand.
H. weet zijn gedrag aan privé- en medische problemen en het gebruik van erectiebevorderende middelen. ''Ik hoop dat het meisje en haar ouders mij kunnen vergeven'', zei hij tijdens de rechtszaak.
Kan me voorstellen dat je daar weg wilt bleu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef miss_bleu het volgende:ze worden steeds zieker in mijn woonplaats
[..]
Neuh... wel volgevroten!quote:
bijna, wel doodmoequote:
Weer... of nogsteeds?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook honger.
Weer. De boterhammen zijn reedsch verwerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |