Over een week stel ik je nog wel een keer de vraag hoe je over de Megahit denkt. Misschien ben je er dan wel helemaal klaar mee (en ik misschien ook wel)quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't een mengelmoesje van een aantal bekende nummers... en da's meestal geen goed teken... We zullen zien de komende dagen.
OOk hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Timo!
Hoi purplerose!![]()
Hoi Michiel!![]()
Hoi Maricha!
En ze drinkt bier!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er staat iemand met knalrose haar in de studio.
Ik ook, ik zing de hele tijd iets anders :: "I, I must die in your arms tonight, It must have been something you said"....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't een mengelmoesje van een aantal bekende nummers... en da's meestal geen goed teken... We zullen zien de komende dagen.
Je bedoelt 'I just died...'?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook, ik zing de hele tijd iets anders :: "I, I must die in your arms tonight, It must have been something you said"....
En het refrein bevat ook nog iets * Denkt hard na....
Ik vind er ook nog een beetje "forever young" in zitten.... (Maar ik vind hem nu (nog) wel leuk klinken)
Je moest er bij zijn denk ik, voor ons is het niet echt een bijzondere plaatquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSS dit is een vette plaat ! 2004, play-offs basketbal in een bomvolle Martiniplaza.
Groningen vs Den Bosch, 4000 man die helemaal los gingen en dan deze plaat uit de speakers van Martiniplaza. Kippenvel all over the place, geweldig !!!!
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moest er bij zijn denk ik, voor ons is het niet echt een bijzondere plaat
vrouwen die bier drinkenquote:
Vind de beat zo super vet, echt briljant! Maar idd, wat er in 2004 tijdens de play-offs i.c.m. die plaat gebeurde was gewoon bizar. Mooie herinneringen, zeker omdat Groningen na 22 jaar eindelijk weer eens kampioen werd.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
Je moest er bij zijn denk ik, voor ons is het niet echt een bijzondere plaat
quote:
Nee man, vanavond wordt het happy hardcorequote:Op maandag 9 juli 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Borisz
Ga je nog een lekkere dance klassieker requesten?![]()
mwah ietsjes moderners vandaagquote:Op maandag 9 juli 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Borisz
Ga je nog een lekkere dance klassieker requesten?![]()
sarah's beach van the levellersquote:
Lekker!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Nee man, vanavond wordt het happy hardcore
in de geest van "Rainbow high in the sky"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |