#113 APK 44280quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje postopkrikken, samen met onze geliefde mod Nerdt.![]()
Omdat ie dat opzoekt/triggert, of hij is een dubbele login van iemand.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom komt APK eigenlijk altijd langs als het niveau nét even wat lager ligt...
Ik mag helaas geen informatie van achter lekken, en dus niets vertellen over de vele slijmerige bedelmailtjes die Ian al heeft gestuurd en waar zelfs al een speciaal topic voor is geopend waarin iedereen hem uitlacht.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: ik hoorde dat Ian mod wil worden , klopt dat ?
Jij zit ook met plakbandjes aan elkaar?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen,wat ben je gezondNet als ik (not)
Hij kan jou plaats toch krijgenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Ik mag helaas geen informatie van achter lekken, en dus niets vertellen over de vele slijmerige bedelmailtjes die Ian al heeft gestuurd en waar zelfs al een speciaal topic voor is geopend waarin iedereen hem uitlacht.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens, vooral de 5e set was erg spannend
Er was zelfs iemand die de TB heel lang wilde laten duren![]()
Zal wel een stormlooptopic zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag helaas geen informatie van achter lekken, en dus niets vertellen over de vele slijmerige bedelmailtjes die Ian al heeft gestuurd en waar zelfs al een speciaal topic voor is geopend waarin iedereen hem uitlacht.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, je wilt aandacht!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens, vooral de 5e set was erg spannend
Er was zelfs iemand die de TB heel lang wilde laten duren![]()
Watte ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij zit ook met plakbandjes aan elkaar?
Ik denk dat ze al met een deel 2 bezig zijnquote:
Het is jouw plaats.quote:
De kleur is niet zo vetquote:
Mmmmmm......quote:
APK die begint over dat een ander aandacht wilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |