quote:Op maandag 9 juli 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaah, dat dacht ik al..... Het zal wel eens uitkomen wat ik zomaar op internet zeg
muisquote:
Neequote:
Waar gaat dit overquote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat die Bruid er zo uitziet..
Euh...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat die Bruid er zo uitziet..
Geen userfotos's posten: Banquote:Op maandag 9 juli 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Je zou maar zo op de foto gaan
Ik ga naar een bruiloft volgende week van een manisch depressief meisje.quote:
Krijg trekquote:
En die bruiloft moet uiteraard verziekt worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga naar een bruiloft volgende week van een manisch depressief meisje.
Vind ik ookquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij gaat wel lekker snel 113 berichten in 25 minutenquote:
Kut, dat had ik makkelijk in 2 posts kunnen zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die bruiloft moet uiteraard verziekt worden.
Hey, misschien kan die Blauwe dáár een topic over maken!![]()
Lachequote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hopelijk is ze net manisch dan, lache.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, schat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij gaat wel lekker snel 113 berichten in 25 minuten
ja nieuwe collectie bijquote:
Open een topic en vraag om suggesties!quote:
Dat kan ook niet want die zijn niet zo slim als wijquote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind ik ookDat snappen de anderen toch niet
Dat manische gedoe hier.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij gaat wel lekker snel 113 berichten in 25 minuten
Wel hoor hihihihihihihiquote:Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want die zijn niet zo slim als wij![]()
Ja fuck zo schiet het ook niet op hequote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, dat had ik makkelijk in 2 posts kunnen zeggen.![]()
LP houdt van labiele mensenquote:
Meer je best doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe mijn best, schat.
Ziek en ziekerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
EN zo ziet de bruid er uit NA mijn binnenkomst als alle spotlight op MIJ gericht zijn.
Ik zit overigens weer dat Anne Frank dagboek te lezen. Leuk verhaal enzo maar wel stom dat het OPEENS stopt...komt er een vervolg? "Op vakantie naar Bergen-Belsen" ..ik wacht er al jaren op.
Gatver de gatver... Haal dat is even wegquote:Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
EN zo ziet de bruid er uit NA mijn binnenkomst als alle spotlight op MIJ gericht zijn.
Ik zit overigens weer dat Anne Frank dagboek te lezen. Leuk verhaal enzo maar wel stom dat het OPEENS stopt...komt er een vervolg? "Op vakantie naar Bergen-Belsen" ..ik wacht er al jaren op.
Lijkt de COS wel overdag.quote:
Dat zou ik kunnen doen, ware het niet dat het me helemaal niets kan verrotten hoe je de bruiloft van iemand met zo'n aandoening het beste naar de klote kan helpen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Open een topic en vraag om suggesties!
Hoe verziek ik de bruiloft van een manisch depressief meisje!?
Een muis zeker nietquote:Op maandag 9 juli 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
Wel hoor hihihihihihihi
Had nog zo gezegd om mij niet te postenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Neuken?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt de COS wel overdag.
Worden er hier al bijnamen a la 'Ian-Niks' gegeven?![]()
Denk dat de concentratie beter op het laatste kan worden gelegdquote:Op maandag 9 juli 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
LP houdt van labiele mensenen van TENNIS
![]()
Nadalquote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt de COS wel overdag.
Worden er hier al bijnamen a la 'Ian-Niks' gegeven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |