Tja, daar heb je hersentjes voor nodig, hè?quote:
Ik zie geen specifieke datum waarop dat topic open zou moeten gaan dus ik zit wel goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik maak geen nieuwe. Maar ik verwacht een lieve en leuke naamtopic anders zwaait er wat voor je![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Trenen met tuiten.![]()
Dat vinden wij lekker.![]()
Leg de buitenspelregel maar uit aan King Roger.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik even de tennis regels uitleggen ?
1. men neme een slipje.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik even de tennis regels uitleggen ?
Ik zou maar vast wat gaan klaarzetten en openenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie geen specifieke datum waarop dat topic open zou moeten gaan dus ik zit wel goed.
TBquote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Leg de buitenspelregel maar uit aan King Roger.
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou maar vast wat gaan klaarzetten en openenAnders gaan niet alleen je sigaretten er aan maar gaat ook je bier de plomp in
![]()
Tsja, buiten de A10 hebben ze vaak echt kijk op wat mooi isquote:
*Pakt sigaretten en aansteker weg*quote:Op maandag 9 juli 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Evil woman don't you play your games with me!
![]()
A10?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, buiten de A10 hebben ze vaak echt kijk op wat mooi is![]()
Er gebeurt ook geen moer meer in dat huis.quote:
*Pakt brandblusser en richt*quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
*haalt 2e pakje en aansteker uit binnenzak.
[insert bupatih smiley]
Jouw subforum dan dus ook, Blauwe.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt ook geen moer meer in dat huis.
Aflopende zaak.
Ohjaquote:Op maandag 9 juli 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
We kunnen straks van titel ruilen.
Om te huilen. Toch knap dat ze er in de uitzending nog wat van weten te makenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
Er gebeurt ook geen moer meer in dat huis.
Aflopende zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |