bij wijze van :| zeg maar zo erg op het achterhoofd gezet dat het er bijna bij konquote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef Birra het volgende:
Pet op bilspleet?
nerdquote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Flashwin het volgende:
pwned
wil niets zeggen hoor, zelfs in Gent kan je recht van de discotheek in de gracht belanden...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar woon je dan wel nie, als die disco naast een sloot staat. Of was het zo'dorps-feest met allemaal van die disco tenten?
Das belgie, das weer een ander verhaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wil niets zeggen hoor, zelfs in Gent kan je recht van de discotheek in de gracht belanden...
Danscotheken in belgië..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wil niets zeggen hoor, zelfs in Gent kan je recht van de discotheek in de gracht belanden...
Op weg naar huis kom ik langs een aantal sloten jaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar woon je dan wel nie, als die disco naast een sloot staat. Of was het zo'dorps-feest met allemaal van die disco tenten?
Gelukkig ben ik niet de enige die dat opviel. Ik dacht al, misschien heeft hij wel de scooter van één van die jongens gejat.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ze hadden je fiets mee genomen en jij fietste weg ?
De Temple (vroeger Boccaccio) en de Zillion zijn nochtans Belgische creaties (helaas is de laatste toe en ben ik er nooit kunnen gaan) die toch wel van enig niveau zijn moet ik zeggen... Zo zijn er nog een paar, de Versuz in hasselt is naar het schijnt ook niet mis (moet ik ook nog eens naar toe raken, maar 200km enkel is zo fucking ver...)quote:
Ja vind je het gek jij gooide die van hun in de sloot.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef EroSenninn het volgende:
en ja ze hadde me fiets ook gelijk meegenomen
Scherpquote:Op zondag 8 juli 2007 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ze hadden je fiets mee genomen en jij fietste weg ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |