Dat is niet erg, maar wat heeft Jezus daar mee te maken ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef GebakkenEi het volgende:
Oh wat erg iemand wenst je veel geluk in je leven![]()
Die weten ook niet dat het een jehova isquote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
Een discotheek zonder portier?
Die zou het je ook toegewenst hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat is niet erg, maar wat heeft Jezus daar mee te maken ?![]()
Mogen die niet naar binnen dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Die weten ook niet dat het een jehova is
Maar niet veel mensen gaan in colbert de disco inquote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Die weten ook niet dat het een jehova is
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef yosander het volgende:
verkapte-ik-ga-naar-een-slechte-uitgaansgelegenheid-topic
Weet je ook gelijk in welk rijtje jij thuishoortquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef Sensation89 het volgende:
het mooie was dat ie dat ook begon te vertellen tegen allerlei paupers en ander tuig dat daar ook rondliep.
hehehehehehequote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk in welk rijtje jij thuishoort![]()
Ja. Wie doet nou een colbert aan naar een discotheekquote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dus als iemand een colbert draagt en over Jezus praat is het een Jehova?
Niks mis mee, vind dat er best een bus mag staan ofzo van een doelquote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef ThE_ED het volgende:
Wel weleens gehad bij een metalconcert dat iemand kwam collecteren voor het kankerfonds ofzo, dat was wel goede business want zo ongeveer iedereen gaf wat.
En jij denkt dat alleen Jehova's een colbert dragen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja. Wie doet nou een colbert aan naar een discotheek![]()
Heul niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En jij denkt dat alleen Jehova's een colbert dragen?![]()
Jij wel ja, maar jij kwam die hele discotheek toch niet inquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar jij kwam die hele discotheek toch niet in![]()
Iedere Jehova die ik ken loopt volledig in pak. Dus ook in colbert.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En jij denkt dat alleen Jehova's een colbert dragen?![]()
Ik kom altijd binnenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar jij kwam die hele discotheek toch niet in![]()
Wat boeit dat? Als hij het in de naam van Krishna had gedaan was het dan ook erg?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat is niet erg, maar wat heeft Jezus daar mee te maken ?![]()
Dus niet, aangezien jesus niet bestaat, zegt hij dus helemaal niks, want Hij wenst je geen geluk die egoistische dumbo..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef GebakkenEi het volgende:
Oh wat erg iemand wenst je veel geluk in je leven![]()
Ten eerste heeft Jezus wel degelijk bestaan, daar ben je het wel mee eens? (Of Hij de Zoon van God was en of God überhaupt bestaat laat ik me niet over uit, en daar gaat t nu ook niet om.) Ten tweede; Het gaat er om dat iemand me geluk wenst. Al doet diegene dat uit naam van The My Little Pony's, whatever.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:12 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dus niet, aangezien jesus niet bestaat, zegt hij dus helemaal niks, want Hij wenst je geen geluk die egoistische dumbo..
Zelfde dat ik zeg bert wenst je geluk,, bert wie, jahh euhmm bert (verzonnen) ... heb je dus niks aan
Het wordt steeds doller hierquote:Op maandag 9 juli 2007 13:12 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dus niet, aangezien jesus niet bestaat, zegt hij dus helemaal niks, want Hij wenst je geen geluk die egoistische dumbo..
Zelfde dat ik zeg bert wenst je geluk,, bert wie, jahh euhmm bert (verzonnen) ... heb je dus niks aan
Schizofrene mafketels waren er vast wel in het jaar 0 jaquote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Het wordt steeds doller hier![]()
Het bestaan van Jezus is feitelijk bewezen.
DAMH beweert dat Jezus niet bestaat, en in het NU is die uitspraak wel verdedigbaarquote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Njahh ik bedoel zodra dooien je geluk kunnen wensen mag je weer reagerenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Nee, het ging over het geluk wensen namens. En bij Jezus of The My Little Pony's kan ik er bijv idd in komen dat die me zelf ook geluk zouden wensen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef DAMH het volgende:
[..]
Njahh ik bedoel zodra dooien je geluk kunnen wensen mag je weer reageren![]()
jahh maar hoe weet die smurf nou of jesus een gebakken ei geluk wil wensen?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:24 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Nee, het ging over het geluk wensen namens. En bij Jezus of The My Little Pony's kan ik er bijv idd in komen dat die me zelf ook geluk zouden wensen.
Zeker weten doet ie dat niet, maar zoals wij Jezus kennen mag ie daar wel van uit gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef DAMH het volgende:
[..]
jahh maar hoe weet die smurf nou of jesus een gebakken ei geluk wil wensen?
Wij kennen? mis ik iets? jahh vast, maarre heeft ie dat echt gezegd, heeft ie het laten optekenen in de bijbel, Gij zult gebakkenei in de discotheek geluk wensenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:28 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Zeker weten doet ie dat niet, maar zoals wij Jezus kennen mag ie daar wel van uit gaan![]()
We zullen nooit weten of Jezus dat daadwerkelijk gezegd heeft, maar het is aannemelijk om te denken dat Jezus GebakkenEi geluk zou toewensen, gebaseerd op bronnen die ons vertellen wat voor een persoon hij was.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:32 schreef DAMH het volgende:
[..]
Wij kennen? mis ik iets? jahh vast, maarre heeft ie dat echt gezegd, heeft ie het laten optekenen in de bijbel, Gij zult gebakkenei in de discotheek geluk wensen![]()
jahh et was een hoerenjongquote:Op maandag 9 juli 2007 13:35 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
We zullen nooit weten of Jezus dat daadwerkelijk gezegd heeft, maar het is aannemelijk om te denken dat Jezus GebakkenEi geluk zou toewensen, gebaseerd op bronnen die ons vertellen wat voor een persoon hij was.![]()
Ja die jehova.. of jesus? straks word je nog goddelijk gebald ofsowquote:Op maandag 9 juli 2007 14:07 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Misschien was ie wel verliefd op je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |