abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61781345
Als jullie nou kindjes gaan maken krijg je dus goeie baksels
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61782637
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 15:48 schreef nokwanda het volgende:
Als jullie nou kindjes gaan maken krijg je dus goeie baksels
alleen als je ze goed opvoedt
Denk erover na.
pi_61794512
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:11 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

alleen als je ze goed opvoedt
Zo is het!
  zondag 21 september 2008 @ 12:07:49 #204
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61796193
Ik beloof niks...!
Ik ben een eckte rapnegert
  maandag 22 september 2008 @ 14:02:45 #205
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_61824254
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:07 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik beloof niks...!

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_61824908
Halfbloedjes zijn niet allemaal perse mooie mensen, maar ik vind ze vaak wel de mooiste kleurtjes hebben.

Al zeg ik het zelf.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:11:04 #207
206337 aychelle
pi_61848633
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Halfbloedjes zijn niet allemaal perse mooie mensen, maar ik vind ze vaak wel de mooiste kleurtjes hebben.

Al zeg ik het zelf.
ja, meestal zijn ze mooie jah, omdat ze eigenlijk het beste van ´´both worlds´´ hebben ... maar mooie mensen heb je natuurlijk in ieder ras.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_61880990
Dat vind ik echt compete onzin. Dat ze een mooi kleurtje hebben zal best, maar ik denk dat er net zoveel mooie donkere en blanke mensen zijn. Iedereen ziet bijvoorbeeld toch dat Kerry Washington (zwart) en Charlize Theron (blank) beiden mooier zijn dan Mariah Carey (halfbloed)
carey

Daarnaast is schoonheid -denk ík- vrij subjectief.
Denk erover na.
pi_61882295
wat een lief aapje die Kerry Washington
pi_61884836
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef bondgirl007 het volgende:
Dat vind ik echt compete onzin. Dat ze een mooi kleurtje hebben zal best, maar ik denk dat er net zoveel mooie donkere en blanke mensen zijn. Iedereen ziet bijvoorbeeld toch dat Kerry Washington (zwart) en Charlize Theron (blank) beiden mooier zijn dan Mariah Carey (halfbloed)
carey

Daarnaast is schoonheid -denk ík- vrij subjectief.
Ik weet niet of je op mij reageerde, maar ik bedoelde hetzelfde hoor
pi_61886889
Dan krijg je nog de vraag: wat is zwart?
Is Kerry Washington puur zwart?Ik denk van niet. Ik denk dat die ook even gemengd is als Mariah Carey. (idd )

Ik zie verschillende afbeeldingen van haar
Hier lijkt ze pure chocolate

En hier heeft ze dezefde kleur als mijn zoon. En die heeft kleinere krullen ook, maar dat kan natuurlijk bij haar een curly zijn (wss)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61888802
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
Dan krijg je nog de vraag: wat is zwart?
Is Kerry Washington puur zwart?Ik denk van niet. Ik denk dat die ook even gemengd is als Mariah Carey. (idd )

Ik zie verschillende afbeeldingen van haar
Hier lijkt ze pure chocolate
[ afbeelding ]

En hier heeft ze dezefde kleur als mijn zoon. En die heeft kleinere krullen ook, maar dat kan natuurlijk bij haar een curly zijn (wss)
[ afbeelding ]
Wat is puur zwart? Zoals vele zwarte Amerikanen zal er wel ergens een witte schakel in de stamboom zitten, maar dat moet je ook niet overdrijven. In Afrika zijn ook genoeg echte Afrikanen die gewoon niet pikzwart zijn, zelfs niet donkerbruin. Plus dat donkere mensen in landen waar de zon niet elke dag schijnt ook lichter worden/zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_61889144
Klopt. De meeste afrikanen zijn niet zo heel zwart. Mijn zoon is half Zuidafrikaans. Zijn vader is puur afrikaans, maar ook niet zo heel donker. De familie heeft blijkbaar vrij veel Khoisan bloed. Zeg maar, een kleur als Nelson Mandela. Wel met ene heel strakke peperkorrelkroes trouwens. Mijn zoon wordt in de zomer donkerder dan sommige andere mensen in Zuid afrika die wel puur afrikaans zijn. In de winter is hij lichter, zoals op de tweede foto van miss Washington. En dan heb ik het echt alleen over puur afrikaans. Daar is het zo lang strikt gescheiden gehouden dat er dan ook niet echt twijfel over bestaat of dat het anders in de familie bekend is.

Maar zo is dat in heel veel landen. Het ene volk kan veel lichter zijn terwijl het buurvolk twee tinten donkerder is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61889265
Kerry Washington is overduidelijk niet zo gemixt als Mariah Carey. Dat zij daar zo gemixt lijkt, komt door de belichting.
Denk erover na.
pi_61894863
iedereen is gemixt
pi_61906421
quote:
Op donderdag 25 september 2008 01:09 schreef boyv het volgende:
iedereen is gemixt
Met gemixt bedoel ik blanke ouder gekleurde ouder.
Denk erover na.
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:13:55 #217
206337 aychelle
pi_61935610
quote:
Op donderdag 25 september 2008 01:09 schreef boyv het volgende:
iedereen is gemixt
als je echt heel ver terug gaat kan bijna 90% van de bevolking (wereld) meerdere rassen in zichzelf hebben. Afrikanen waren natuurlijk als eerst dus ja iedereen is echt heel ver terug een beetje afrikaans Al zie je dat natuurlijk niet meer terug. En inderdaad nokwanda wat jij zei is dat ze in afrika ook verschillende tinten hebben, en niet alleen maar ''puur'' donker.

net als iedere afro-amerikaan is kerry washington een beetje gemixt. maar ook dat soort topmodellen als naoimi cambell (deels aziatish) en tyra banks, ach ja ..... ik kan ook wel ergens gemixt zijn maar vind het niet heel interesant om te weten.

ik vind jessica white nog mooier

vrijdag 26 september 2008 @ 17:15:10 #218
206337 aychelle
pi_61935647
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef nokwanda het volgende:
Klopt. De meeste afrikanen zijn niet zo heel zwart. Mijn zoon is half Zuidafrikaans. Zijn vader is puur afrikaans, maar ook niet zo heel donker. De familie heeft blijkbaar vrij veel Khoisan bloed. Zeg maar, een kleur als Nelson Mandela. Wel met ene heel strakke peperkorrelkroes trouwens. Mijn zoon wordt in de zomer donkerder dan sommige andere mensen in Zuid afrika die wel puur afrikaans zijn. In de winter is hij lichter, zoals op de tweede foto van miss Washington. En dan heb ik het echt alleen over puur afrikaans. Daar is het zo lang strikt gescheiden gehouden dat er dan ook niet echt twijfel over bestaat of dat het anders in de familie bekend is.

Maar zo is dat in heel veel landen. Het ene volk kan veel lichter zijn terwijl het buurvolk twee tinten donkerder is.
khoisan is een stam? ...
pi_61939590
Khoisan is een verzamelnaam van Khoi en San stammen. Wat men ook wel bosjesmannen en hottentotten noemde. Is een denigrerende naam, Het zijn lichte mensen, gelig bruin met peperkorrel haar.
Nu wonen er nog groepen San in de kalahari in Botswana en Namibie en delen van Zuid Afrika, maar bijna alle Zuid Afrikaanse stammen zijn ermee vermengd, vooral de Xhosa, Basotho en Twana's. En mijn zoon is half Mosotho. In zijn vaders familie zie je een heel sterke San invloed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61939644
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef aychelle het volgende:

[..]

als je echt heel ver terug gaat kan bijna 90% van de bevolking (wereld) meerdere rassen in zichzelf hebben. Afrikanen waren natuurlijk als eerst dus ja iedereen is echt heel ver terug een beetje afrikaans Al zie je dat natuurlijk niet meer terug. En inderdaad nokwanda wat jij zei is dat ze in afrika ook verschillende tinten hebben, en niet alleen maar ''puur'' donker.

net als iedere afro-amerikaan is kerry washington een beetje gemixt. maar ook dat soort topmodellen als naoimi cambell (deels aziatish) en tyra banks, ach ja ..... ik kan ook wel ergens gemixt zijn maar vind het niet heel interesant om te weten.

ik vind jessica white nog mooier

[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van al dat extentiongedoe. Ik heb ze lang zelf gezet bij anderen, maar mooi vinden doe ik het niet.
Eigenlijk vind ik een zwarte vrouw met glanzend kort kroeshaar of heel dunne dreadjes het mooist.
Maar dat doet bijna niemand meer, helaas.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61939811
edit Ik zag nu pas dat er al antwoord gegeven was. dus mijn posting is overbodig

[ Bericht 86% gewijzigd door barthol op 26-09-2008 20:40:19 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_61941604
Die Jessica White vind ik niet zo mooi.
Denk erover na.
  zaterdag 27 september 2008 @ 07:37:04 #223
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_61947674
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ze worden wel lichter, maar of ze ooit blank worden?
Er zullen altijd blanke mensen met mekaar gaan.
Maar we zullen in de jaren wel gekleurder worden.
Ze worden nooit blank, want daarmee bedoelen we een ras. Als een blanke een kind maakt met een neger, dan is dat kind een lichtgekleurde neger, krijgt die een kind met een blanke, dan is dat een nog lichter gekleurde neger etc... Op een gegeven moment heb je iemand die blank lijkt, maar waar nog steeds bijvoorbeeld 1/128e neger in zit, m.a.w. het is geen blanke.
Asjemenou
pi_61947692
Volgens die redenatie is er dan niemand zwart en niemand blank, wat Boyv al zei.
Toch vind ik dat een enge manier van kijken. Alsof men je stamboom nagaat om te zien of je wel raszuiver bent.
Ik vind trouwens die hele rassenleer eng omdat er blijkbaar conclusies aan verbonden worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61950229
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 07:37 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Ze worden nooit blank, want daarmee bedoelen we een ras. Als een blanke een kind maakt met een neger, dan is dat kind een lichtgekleurde neger, krijgt die een kind met een blanke, dan is dat een nog lichter gekleurde neger etc... Op een gegeven moment heb je iemand die blank lijkt, maar waar nog steeds bijvoorbeeld 1/128e neger in zit, m.a.w. het is geen blanke.
Dat vind ik onzin.
Als iemand zover doorgefokt is, zullen de negroide eigenschappen nergens meer in terug te vinden zijn.
Waarom iemand dan niet blank noemen?
Ik ken kwartbloedjes met blond haar, blauwe ogen, een lichte huid en westerse gelaatstrekken. 't Zal wel dat ze een zwarte opa/oma hebben, maar voor mij zijn ze gewoon blank.
(hangt ook van de defintie van blank af)
Je kan halfbloed en blank te gelijk zijn, het zijn geen dingen die elkaar uitsluiten ofzo.

Ik las laats ergens dat Doutzen Kroes gedeeltelijk indonesisch/indisch was. Dat geloof ik best, maar in mijn ogen en in de ogen van vele andere is Doutzen Kroes gewoon blank.
Denk erover na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')