quote:Op zondag 8 juli 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Breaking News: Dennix bewoog zijn schouder.
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Kane!!
Ik hou ervan maar nu even niet.
Natasia danst iig. Ze lijkt wel op een cheap ho maar ze danst wel. Go Natasia!!
Aandachtmomentje, het is het laatste nummer, leuk voor de TV uitzending.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Nostalgist het volgende:
Natas danst....
Precies, 3 flessen coca cola meer of minder per maand.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis niet intressant maar soms is het lekker om de streams aan te doen en fijn in de Cos te posten... Eigenlijk vind ik dat het leukst, zonder Cos had ik niet meer betaald.
En, tja ik weet niet hoe het zit met andere mensen maar die 4 E per maand mis ik niet
Het is toch ook geen dansmuziekquote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zelfs Natasia krijgt ze niet aan het dansen?
Ik heb gewoon 't probleem dat er te weinig gebeurd en ik me teveel aan bepaalde bewoners erger dus het is beter voor mij om alleen fok te gaan lezen:$quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis niet intressant maar soms is het lekker om de streams aan te doen en fijn in de Cos te posten... Eigenlijk vind ik dat het leukst, zonder Cos had ik niet meer betaald.
En, tja ik weet niet hoe het zit met andere mensen maar die 4 E per maand mis ik niet
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aandachtmomentje, het is het laatste nummer, leuk voor de TV uitzending.
Ben ik het idd ook mee eensquote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Precies, 3 flessen coca cola meer of minder per maand.![]()
So what? Beter dan stil zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aandachtmomentje, het is het laatste nummer, leuk voor de TV uitzending.
http://youtube.com/watch?v=vYcYA8d0qlsquote:Op zondag 8 juli 2007 22:10 schreef wolferl het volgende:
Denniks danst nu net als Mr.Bean.
Nadia Flodder.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Nadia is ook een aso, die voert hele gesprekken met Dimitri tijdens het optreden.
Yup, lekker ding toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie vindt Nadia een leuk speelgoed? Dennis?![]()
Luistermuziek is de term die ik prefereerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit stilzitmuziek??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |