Mijne loopt af een deze dagen en ben niet van plan te verlengen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
Zijn er meer mensen zoals moi, die spijt hebben dat ze de streams met een maand hebben verlengd?
Nee, heb nog brood zat in de vriezer.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
Zijn er meer mensen zoals moi, die spijt hebben dat ze de streams met een maand hebben verlengd?
Vanavond niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
loser....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
helaas ik ook; heb sinds ik weer betaald heb eigenlijk niet meer gekekenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
Heeft ie weer dat snotlapje om zijn nek hangen.
Klopt, jammer, ze had er meer van kunnen maken....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
Die zangeres heeft een leuk stemmetje, maar er straalt uberhaupt geen enthousiasme van uit, kan natuurlijk ook door het publiek komen. Ik zie alleen Huub en Lieke wat meezingen, en Nadia af en toe.
Tis niet intressant maar soms is het lekker om de streams aan te doen en fijn in de Cos te posten... Eigenlijk vind ik dat het leukst, zonder Cos had ik niet meer betaald.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef maril het volgende:
PM me even hoe je caps maakt, ik heb nog 'n tip voor je om het formaat beter te krijgenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Valt het op dat ik Nix er niet bij heb genomen??
BSOL nog 2 captures dan zit ik op 300, dankzij jou. Thanks![]()
Ja als ie moet huilen kan ie stiekem ze traantjes wegvegen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
Heeft ie weer dat snotlapje om zijn nek hangen.
ik ook niet.... veels te leuk Cossen en streamenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis niet intressant maar soms is het lekker om de streams aan te doen en fijn in de Cos te posten... Eigenlijk vind ik dat het leukst, zonder Cos had ik niet meer betaald.
En, tja ik weet niet hoe het zit met andere mensen maar die 4 E per maand mis ik niet
ssst direct gaat Fok ook 5 euro rekenenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook niet.... veels te leuk Cossen en streamen
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis niet intressant maar soms is het lekker om de streams aan te doen en fijn in de Cos te posten... Eigenlijk vind ik dat het leukst, zonder Cos had ik niet meer betaald.
En, tja ik weet niet hoe het zit met andere mensen maar die 4 E per maand mis ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |