Volgens mij niet, alle sportberichten worden ge-copy/paste, heel soms wordt de woordvolgorde aangepast.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Kadoc het volgende:
Zullen we Voetbalbasis maar gewoon niet serieus nemen en hier dan ook niet meer noemen? Ik heb daar rondgekeken, en het is gewoon een prutsite.
Anders kun je hier elke dag een nieuw topic openen omdat de oude in een dag gevuld is met zo goed als elk nieuwsbericht aldaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Kadoc het volgende:
Zullen we Voetbalbasis maar gewoon niet serieus nemen en hier dan ook niet meer noemen? Ik heb daar rondgekeken, en het is gewoon een prutsite.
Heb hem er gelijk maar even bijgezetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie weet speelt Vino ook wel bij FC Astana
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb zijn rugnummer even verbeterd
Het is niet Ljunberg maar Ljungberg. Uiteraard is het weer VoetbalPrimeur.quote:West Ham presenteert Ljunberg
Fredrik Ljunberg blijft voorlopig in Engeland. De Zweed was in onderhandeling met Fiorentina, maar besloot uiteindelijk naar West Ham United te vertrekken.
Vandaag wordt de international officieel gepresenteerd bij de Londense club, die afgelopen seizoen op het nippertje degradatie wist af te wenden. Daarmee komt een einde aan de in 1998 begonnen samenwerking tussen Ljunberg en Arsenal.
Voor zijn periode in Londen, waarin de Zweed ruim driehonderd duels speelde, was Ljunberg al eens actief in zijn vaderland. Toen was Halmstad BK zijn werkgever.
En het is ook Halmstads BK.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is niet Ljunberg maar Ljungberg. Uiteraard is het weer VoetbalPrimeur.
Het is Delgado ipv Delgato.quote:Boca Juniors verliest finale van Cruz Azul
(Novum) - Boca Juniors is er niet in geslaagd de finale van de Copa Panamericana te winnen. De Argentijnen verloren de eindstrijd van Cruz Azul, een ploeg uit Mexico. De winnaar van de Copa Libertadores kon geen vuist maken en moest de winst aan Cruz Azul laten: 3-1. Het was de eerste keer dat het evenement, waaraan zes Latijns-Amerikaanse ploegen deelnamen, werd georganiseerd.
Boca kwam nog wel op voorsprong, via een goal in de 26e minuut van Mauro Boselli. Daarna verloor de Argentijnse ploeg het initiatief en Cruz Azul maakte vlak voor rust de gelijkmaker. Israel Lopez zette in de 45e minuut via een vrije trap een 1-1 stand op het scorebord. Pas ver in de tweede helft drukten de Mexicanen door. In de 73e minuut maakte Cesar Delgato de 2-1, waarna tien minuten later wederom Lopez, weer met een vrije trap, de wedstrijd in het slot gooide.
De Mexicaanse ploeg verdiende met de overwinning, naast een zilveren beker, ruim 180 duizend euro.
foutemquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb al 1 full-time job, als ik daar alle foutem moet corrigeren heb ik er straks minimaal 2![]()
Voetbalzone was een tijd terug slecht, maar dit slaat echt werkelijk alles.
Ik daag iedereen hier bij deze uit om 1 bericht te vinden daar zonder fouten, mij is het nog niet gelukt met 4 pogingen.
Het bericht zal wel heel kort moeten zijn en vooral geen D/T vraagstukken moeten bevatten.
Aldus SkySportsquote:Chelsea maintained their unbeaten run in pre-season after fighting back from a goal down to claim a 1-1 draw with PSV Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |