En noooooooooooooooooooooit ontopic melden zoals die mafkees 6000quote:
quote:
Nadal speelde prachtig en ik dacht echt dat hij ging winnen, gelukkig herpakte Federer zich en lekker opeens herboren. Hij moet gewoon met meer risico spelen tegen Nadal, want Nadal maakt weinig fouten en wint de langere rally's meestal.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wat een top wedstrijd was het he![]()
Ik was voor Nadal, die kleine schele rat, maar zo'n popje![]()
Nadal was in top vormquote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nadal speelde prachtig en ik dacht echt dat hij ging winnen, gelukkig herpakte Federer zich en lekker opeens herboren. Hij moet gewoon met meer risico spelen tegen Nadal, want Nadal maakt weinig fouten en wint de langere rally's meestal.
Ja maar dat ging niet door, haar vernsnellingsbak/pook had het begeven...dus wederom drama voor haar. Bovenop de scheiding en de DNA-test lol.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
LP jij ging toch laatst ook naar een drama vriendin om jezelf daarna beter te voelen ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe maak ik die kleine emoticoontjes kleiner ?
Tuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Kleinzusje, denk je dat Roddick nog een keer een Grand Slam wint? Ik denk het niet tenzij zijn groundstrokes/tactiek beter worden.
godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr HOEquote:Op zondag 8 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Klik op de smiley die je wil met je rechtermuisknop.quote:
Bovenste + tophat =quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie qua kleding leuker voor een bruiloft? Ik ben niet het type voor een pak, maar het is wel de dresscode..dus dan maar even iets halen bij de H&M (heb daar nog nooit wat gekocht)
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee Ian ???
Ik heb geen last van de stilte
Inauguratie!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
He zin in een spel
Zoiets van zoek een plaatje bij een woord
en dan de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |