Waarom zet jij een punt aan het begin van je zin?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
tsul tee ej taag raaD.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
Daar goat se eetlust!
daar heb ik ook vaak last van als ik uit eten ga bij de Macquote:Op zondag 8 juli 2007 20:32 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Tip 1.
Een sterke maag en doorzettingsvermogen zijn een ‘ must’ om uit eten te gaan in het begin!
In het begin kende ik de betere restaurantjes nog niet en was mijn maag niet gewend aan het voedsel.
Elke keer als ik dan eindelijk de moed had verzameld om een hap te nemen, zat er iemand achter me die net een flinke rochel omhoog haalde dat gepaard ging met veel lawaai.
Daar gaat je eetlust…
تف مع كوتبوستس كquote:Op zondag 8 juli 2007 20:40 schreef Arthur.Spooner het volgende:
هناك يذهب شهيتك
True.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit eten gaan doe je in een restaurant, niet de mac.
dat had ik een keer bij de BK op schipholquote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef jpg97 het volgende:
[clouseau modus] Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaat je eetlust [/clouseau modus]
OT:
In dat geval zou ik echt een stennis van jewelste gaan schoppen, of een scene uit "Falling down" imiteren.
Maar je had nog wel hongerquote:Op zondag 8 juli 2007 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik een keer bij de BK op schiphol
pezu, loopt naar de balie, besteld 2 burgers met kip en de "iets"achter de balie vraagt: met kaas?
pezu lust geen kaas en antwoord dus met een duidelijke, NEE
na 5 min ofzo, meneer uw bestelling
ik denk aah, lekker voedsel, ik kijk naar mijn burger en wat denk je? KAAS
mijn bloedtemperatuur begint al lichtelijk te stijgen, maar goed een foutje kan, zeker bij een fast food keten, dus ik loop naar de balie om nwe burgers te fixxen
ik maak de "iets"kenbaar dat er iets verkeerd gegaan is, maar nee de "iets"zegt nee u heeft met kaas besteld, ondertussen begin ik te koken, en dat "iets" maar volhouden, nee neeu bestelde met kaas, ik begin nu te schreeuwen, en zeg: LEG MIJ EENS UIT WAAROM IK IETS MET KAAS ZOU BESTELLEN ALS IK DAT NIET LUST JIJ DOM WICHT, en roep svp je manager
een paar ogenblikken later komt sjef fituurvet eraan hoor em wat denk je? hij gelooft heilig in wat zijn kassamiep hem vertelt en stelt mij in het ongelijk voor een paar burgers![]()
ik ontplof, pak 1 vd burgers en smijt deze in zijn bakkes, de kassamiep voelde al nattigheid en wliep snel weg en kreeg de andere burger achter haar kop aan
sjef frituurvet staat er verbaast als de manager van die toko erbij komt en het verhaal aanhoort en besluit mij mijn geld terug te geven en zijn excuses te maken, hij wou nog tegoedbonnen aanbieden maar die heb ik vriendelijk afgeslagen_!
mijn eetlust was na het gezeik enigzins verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clouseauquote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef jpg97 het volgende:
[clouseau modus] Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaat je eetlust [/clouseau modus]
OT:
In dat geval zou ik echt een stennis van jewelste gaan schoppen, of een scene uit "Falling down" imiteren.
Leuk is ook dat nog geen mod hem heeft gezien, op alex naquote:Op maandag 9 juli 2007 20:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb zelden een topic gezien met zulke kansloze reacties als deze. Ik moest zelfs even lachen!
vandaar dat ie nog in originele staat open isquote:Op maandag 9 juli 2007 20:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Leuk is ook dat nog geen mod hem heeft gezien, op alex na
Off-Topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
vandaar dat ie nog in originele staat open is
Ja Corkyquote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit Corky-topique nog steeds open?
Left!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Skazminko het volgende:
right...
nee !!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef dubidub het volgende:
Daar, gaatje eetlust!
De webpagina kan niet worden weergegevenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef GebakkenEi het volgende:
Daargaatje Eetlust was een beroemde zangeres in de jaren 30.
Uw eetlust kan niet worden weergegevenquote:
Daar gaat je eetlust.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef snorfiets het volgende:
waar is mijn eetlust?
Of je kan heel goed de franse taal of je komt zo vaak bij de Mc, dat je de teksten op de bakjes kunt dromen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef Noud_ het volgende:
Je suis affectueux il.
Ik kom heel vaak bij de Mac.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of je kan heel goed de franse taal of je komt zo vaak bij de Mc, dat je de teksten op de bakjes kunt dromen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |