Erg gaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het kostte Reid Gower zes maanden van z'n leven, maar het leverde een puike time-lapse-video op, getiteld Natural Phenomena.
Gebruik in ieder geval een goedetime lapse camera[/url]. Tegenwoordig is het erg makkelijk met een actiecamera timelapse foto's te maken en met simpele software dit aan elkaar te hechten.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat eens op Youtube te surfen, en daar kom je de prachtigste dingen tegen onder de zoekterm \"time lapse\".
Dat wil ik ook![]()
Heeft iemand al eens hiermee geëxperimenteerd? Wat voor software gebruik je dan? Hoe doe je zoiets überhaupt? Behalve gewoon veeeeeeeeel foto\'s maken van hetzelfde onderwerp he, dat snap ik
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:34 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hyperlapse: high-speed timelapse video met Google Streetview
Teehan+Lax Labs komt met een tof experiment waarmee Google Maps-afbeeldingen worden gebruikt om een timelapse te maken en ze noemen het Hyperlapse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |