Welke software gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:14 schreef Stefan het volgende:
Ik heb dus Canon software waarmee ik vanaf een laptop de camera kan besturen, alle functies, iso, monitor, F, focus, maar ook timelapse. Moet ik wel mn laptop meenemen in het veld
Foto's zijn mooier alleen dan moet je 4 uur fotograferen voor 1 minuut, maar dan heb je wel een sneller bewegende sterrenhemel
Canon Utilityquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke software gebruik je daarvoor?
Is dat EOS utility of is dat weer wat anders?quote:
Yepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat EOS utility of is dat weer wat anders?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:31 schreef Stefan het volgende:
Geen timelapse gemaakt, wel de hemel gefilmd
http://www.leidschdagblad(...)Nederland?lref=vptop
Lens: Samyang 35mm 1,4
Shutter 30
Iso: 16000
Filmpje is omgezet naar FLV, zal de HD versie later even omzetten
'Wilt u koffie of thee?'.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
'Wilt u koffie of thee?'.
"Ja, graag!'.
Lekker duidelijk!
tnx, ja heb nu 2 jaar ofzo een eigen bedrijfquote:Leuk filmpje. Verdien je hier tegenwoordig je brood mee?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het kostte Reid Gower zes maanden van z'n leven, maar het leverde een puike time-lapse-video op, getiteld Natural Phenomena.
Inderdaad, dan kom je ook nog eens ergensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou dat is het wel waardt
als je ziet waar hij heen moest
om die beelden te maken......
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef -CRASH- het volgende:
Deze heeft zelfs een meteoriet in beeld (seconde 0:52-0:53)
Erg gaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het kostte Reid Gower zes maanden van z'n leven, maar het leverde een puike time-lapse-video op, getiteld Natural Phenomena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |