had Miss-scofield een teituh foto online staan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
En onze lerares heeft haar tietefoto verwijderd..
Alle hoop op Leinonlein dus!
Geen blotequote:Op maandag 9 juli 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had Miss-scofield een teituh foto online staan?
jammer...quote:
ja dat zijn toch geen tietuh foto's of wel michiel?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef MichielPH het volgende:
Moet je je een niet té spannende foto voorstellen hoor, het was gewoon een foto die was ingezoomd op haar topje. Niets geen tepels, niets..
ze heeft een vent dus die regelt ze zelf maar, ik kan wel wat ruimte beschikbaarstellen waar ze op kunnen staan...!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:27 schreef MichielPH het volgende:
Als er iemand tietuh foto's moet kunnen regelen van Leinonlein, dan ben je jij het wel. Dus ga even wat zinnigs doen!
kijken...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
Tieten zijn toch pas leuk als je ze vast kunt houden, wat moet je nou met een foto?![]()
Als je geen hebt om vast te houden is kijken naar nog altijd de beste vervanger.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
Tieten zijn toch pas leuk als je ze vast kunt houden, wat moet je nou met een foto?![]()
hier na vandaag nog maar 24 op de klok..!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef ETA het volgende:
another stage done
er is een switch omgegaan, ipv de gedachte, "ik begin net met mn stage" is nu de gedachte "pff, bijna alweer afgelopen".......... nog 34 werkdagen.......
wanneer ga je hard bezig met je verslag..?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
Nog 13, het is nu echt aftellen voor mij.
Heb het erg leuk gehad hier, maar ben ook eigenlijk heel blij dat het bijna voorbij is![]()
nou vandaag niet, ik moet allerlei kutklusjes opknappen de hele tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wanneer ga je hard bezig met je verslag..?![]()
ik ben mn laptop vergeten.. morgen neem ik hem mee naar mn werk en ga dan na mn werk bij de starbucks een uurtje zitten werken!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
nou vandaag niet, ik moet allerlei kutklusjes opknappen de hele tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |