zou ik ook niet zijn als ik jou was...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?
Ik ben niet nieuwsgierig!
waar?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef DaFan het volgende:
He een emo!
dat was het ook wel een beetje...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:49 schreef miss-scofield het volgende:
Leuke foto!
Ziet er wel 'zwerverig' uitHehe!
Dinsdag m'n eindevaluatie met m'n begeleidertje - die waarschijnlijk niet idioot positef zal zijn - en donderdag waarschijnlijk al m'n cjfer voor m'n verslag.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?
Ik ben niet nieuwsgierig!
Geen zomervakantie voor mij dit jaar!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef MichielPH het volgende:
Maar dan, vacancione! Ik ga met 3 vrienden naar Chersonissos toe, 12 dagen langen! De 22e ga ik weg en ik heb me er toch een potje zin in! Jullie. gaan jullie nog weg?
Mensen, even een collectieve "Aaaaaaaaaaaawh'!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geen zomervakantie voor mij dit jaar!![]()
Oh oh...ga je het wel halen dan?! Balen dat het een rotstage was! Hopen dat de volgende (?) leuker wordt!!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dinsdag m'n eindevaluatie met m'n begeleidertje - die waarschijnlijk niet idioot positef zal zijn - en donderdag waarschijnlijk al m'n cjfer voor m'n verslag.
Dit was het meest saaie klote half jaar van m'n leven, waardoor ik heel weinig geproduceerd heb. Ook op bv. mondeling communceren had ik met de tussentijdse een onvoldoende gekregen. Heb toen direct mijn werk opgebeld en gevraagd hetzelfde formulier in te vullen en daar hebben 2 mensen onafhankelijk van elkaar mij dat als goed beoordeeld. Fijn! ofzoiets..
De mensen zijn er een tikkie nerds, dus echt lekker er tussen passen doe ik niet..
Maar dan, vacancione! Ik ga met 3 vrienden naar Chersonissos toe, 12 dagen langen! De 22e ga ik weg en ik heb me er toch een potje zin in! Jullie. gaan jullie nog weg?
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:55 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Mensen, even een collectieve "Aaaaaaaaaaaawh'!
ga je zelf anders evenquote:
nou en! jij hebt gofferdomme nog "vakantie" de enige vrije dagen die ik heb dit jaar vallen in het weekend...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoor
Iquote:Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en! jij hebt gofferdomme nog "vakantie" de enige vrije dagen die ik heb dit jaar vallen in het weekend...! [afbeelding]
Ik ga lekker arrogant een onvoldoende niet accepteren! Ok, ik was voor hen ook een kutstagiair, maar als ik echt niet goed was geweest, hadden ze dat eerder moeten aangeven, dan had ik mss. nog kunnen verandernquote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh oh...ga je het wel halen dan?! Balen dat het een rotstage was! Hopen dat de volgende (?) leuker wordt!!
Dominicaanse Republiek, ga je daar naar een all inclusive resort?quote:Leuk, gezellig hoor!!
Ja, ik ga de 17e naar de Dominicaanse Republiek met vriendje, 18 dagen!
En 9 augustus met zus naar Barcelona, daar woont m'n beste vriendin!! Dus ik ga op bezoek bij haar, daar slapen enzo, lekker goedkoop
Heb er zoveeeeeel zin in
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef DaFan het volgende:
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoor
ik zit volgend studiejaar weer int buitenland...!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef MichielPH het volgende:
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.
Zie je! Kijk nou wat je die jongen aandoet!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zie je! Kijk nou wat je die jongen aandoet!
Goed zo! Zorg ervoor dat je het haalt!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ga lekker arrogant een onvoldoende niet accepteren! Ok, ik was voor hen ook een kutstagiair, maar als ik echt niet goed was geweest, hadden ze dat eerder moeten aangeven, dan had ik mss. nog kunnen verandern
[..]
Dominicaanse Republiek, ga je daar naar een all inclusive resort?
[..]
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |