best indrukwekkend...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
hier een plaatje van vandaag, rood is taiwan (als je heeeeeeeeeel goed kijkt zie je me naar werk lopen), blauw de storm (huge mofo!!!!!!!!) en lichtblauw de voorspelde pad......... over 3-4 dagen komt ie in de buurt van taipei......
[afbeelding]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had je gister toch gesmst...!maar nog redelijk op tijd, kwam hier om half 10 1 binnenlopen die had van zoologische garten gelopen...!
![]()
in de baas zn tijd...!
![]()
hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
dan kom je toch gewoon veel te laat en neem je pas de s-bahn om 11 uur...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komt. Ik hoef niet per se met de S-bahn dus achhhh lopen vanaf de Zoo
![]()
![]()
, dan moet je echt heel Tiergarten door haha.
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:02 schreef ETA het volgende:
momenteel is het nog een tropische storm, maar binnen enkele uren word het een officiele typhoon klasse 1, dat is dan al krachtiger dan een orkaan (windkracht 12 op de beaufeaurt schaal)..... en dan 2,5 dag later zal het gegroeid zijn naar een klasse 4, en dan is ze oook het dichtsbij bij taipei.....![]()
Volgens de experts zal ze op tijd afbuigen, krijg hier dan hoogstens wat wind van orkaan kracht :S Als je het pad ziet wat de orkaan al heeft afgelegd, dan komt ie recht op mij afZal wel los lopen
heyyyyyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!![]()
of is het gebouw waar je in werkt wel sterk genoeg voor zulke stormen?![]()
mooi man!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik die op mijn weblog zetten?![]()
nee...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Frrreek het volgende:
Krijgen we nog een periode waarin er helemaal geen stagairs zijn?
1 meter maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef ETA het volgende:
[..]
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................
vond het zelf ook redelijk gelukt! (heb tot nu toe geen grote fouten ontdekt)quote:
echt nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef MichielPH het volgende:
Lein, je weblog is stuk!
guttegut, doordat je mijn link hebt geplaatst op je site zal ik eerst wel weer een verhaal op mijne moeten zetten he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
Nee hoor michiel, hij doet het gewoon! Maar sinds kort plaatst weblog.nl wel reclame boven de pagina, dat is wel jammer. Krijg ik nog een reactie op mijn weblog?
leininberlijn.web-log.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
kansloze, probeer dan zelf ook wat uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |