quote:
let maar niet op mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
Stage SC # 229 Slapen is voor mietjes!
Vroegahhhhhhhh, echt heul vroegaahhhhhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
vroegahhhhhhhhhhh........ toen had ik geen slaap nodig..........
- knip -
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dagcijfers van maandag 09 juli 2007 (0:00 - 23:59)
![]()
126. 047 Kuno_van_Dijk
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfers![]()
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stonden. Dat vonden SES mods niet zo leuk
![]()
FOEI!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!
eindelijk...! waarom duurde dat zo lang?quote:
en je hebt zeker weer je camera niet mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HAAA YES! de hel is losgebroken in Duitsland! het openbaar vervoer ligt plat!(of nou ja... in Berlijn dan!
) wat zal Leinonlein balen van vandaag...!
Och, zo bijzonder is dat niet. Hebben wij Nederlands ook gewoon op Texel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Holy shit hee!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
ik had je gister toch gesmst...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoor, slechts 20 minuten te laat, best netjes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |