quote:[Oproep] Negert in Amersfoort
Engerdquote:
Wat nou treinquote:Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef UZN het volgende:
<flauwe grap voorzijnd>"Ja dat was ik. Nu moest ik GVM met de trein"</flauwe grap voorzijnd>
Hebben we het vast gehad.
Gewoon bedelen. Veel mensen raken geintimideerd door zo'n creep in de hal en 'lenen' wat geld om ervanaf te zijn. Maar zou me ook niks verbazen als, mochten er mooie spullen binnenstaan, dat even aan de 'juiste personen' wordt doorgespeeld. Ik heb voor alle zekerheid mijn fiets ff in de slaapkamer gezet. You never know.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:01 schreef Heberg het volgende:
Een babbeltruc?
Om :
Binnen te komen om te kijken of iemand (niet) thuis is, om te verkennen, of direct proberen te pikken, wat zei de politie over deze bekende ?
Je had dat water meteen in zijn smoel moeten gooien. Beetje rigoreus maar wel waar voor je waterquote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef Hmail het volgende:
Kewl, misschien was het wel dezelfde als die toen ik nog bij m'n ouders (Soesterkwartier) woonde. Kwam eerst om geld vragen, dat kreeg 'ie niet. Toen moest ie heet water, om thee te zetten. Dat mocht ie dan nog wel hebben. Later is ie nog een paar keer wezen vragen om kaas, maar helaas, het was geen uitverkoop bij ons.
Weirde gast
Ik gooi niet zo vaak met theezakjes om mijn punt kracht bij te zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:31 schreef UZN het volgende:
[..]
Je had dat water meteen in zijn smoel moeten gooien. Beetje rigoreus maar wel waar voor je waterFlikker het theezakje er maar achteraan om je punt kracht bij te zetten
![]()
Ironie is je vreemd? Thee, kokend water, theezakje gooien. Baksteen had natuurlijk ook gekund. Ook erg leuk maar niet ironisch.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef Hmail het volgende:
[..]
Ik gooi niet zo vaak met theezakjes om mijn punt kracht bij te zetten
Zo je hebt nog wat aan je post toegevoegd zie ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef trie het volgende:
@TS: Hier precies hetzelfde (Liendert, 3e etage gallerijflat), dit rond 15u50. Precies hetzelfde (rare) verhaal, ook hier issie door ons weggestuurd maar de politie kon er weinig mee zeiden ze. Ik heb wel een politieauto zien staan, was die dan bij jou langsgeweest?
Verhaal was overigens dat hij op de 8e (nr. 137) woonde met in totaal 3 man waaronder een grote neger die ik wellicht wel zou kennen (?). Raar dat dan zo'n vent voor je deur, 5 verdiepingen lager, staat. Zijn excuus: zijn negervriend had zijn telefoon en bankpas mee, buren waren niet thuis, kon geen vrienden bellen want hij wist geen telefoonnummers uit z'n hoofd.
Vandaag had hij nog meer pech: hij moest toch echt naar Bloemendaal (met de auto) en had geen geld om diesel te kopen en vroeg om 15 eur. Maar voordat hij dit allemaal vroeg wilde hij toch wel heel graag naarbinnen omdat hij zich schaamde en het nogal prive was. Overigens zat onze vriendelijke, onzekere marrokaan (of turk) al driftig door raampjes/de gang in te gluren om zoveel mogelijk te zien te krijgen.
Uiteindelijk hebben we'm weggestuurd met dat het een b*shit verhaal was en dat'ie maar snel op moest rotten. De politie gebeld welke een (gedetailleerde) melding gemaakt heeft waar die van jou later misschien wel aan gelinked is?
Ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik dit ooit meegemaakt heb. Hier in Liendert heb ik zelf eigenlijk nooit last van, tsja, figuren. Ik zeg: 1 keer is geen keer (is mij altijd geleerd).
Die zie ik wel eens. Enge gast. Stapt idd uit op de 8e etage. Volgens mij zit daar 137. Zal ff op leten. De eerste keer dat ik 'm zag wilde ik hem de flat niet inlaten maar iemand bevestigde dat ie al een tijdje bij iemand inwoonde (Illegaal. Wedden!)quote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef trie het volgende:
Verhaal was overigens dat hij op de 8e (nr. 137) woonde met in totaal 3 man waaronder een grote neger die ik wellicht wel zou kennen (?).
Flaporen heb ik ook niet gezien.. Of niet op gelet want hij rook nogal naar zweet en hij had z'n hand achter z'n rug waarbij ik me afvroeg wat'ie daar had.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef UZN het volgende:
Ja idd dat was 'mVolgend de politie is ie al een tijdje in de hele wijk actief. Ze wisten meteen over wie ik het had. Dat verhaal hangt ie namelijk overal op. Beschijving klopte ook (Alleen van die flaporen wist ik niet) Bij mij wou hij perse naar binnen omdat dat beleefd was.
Ook niet gezien, volgens mij 1 maar ik ben ook niet er achteraan gelopen ofzo. Hij liep wel naar het 'kleine' trappenhuis (zonder lift).quote:Waren het er bij jouw 2? Ik heb er maar 1 gezien maar misschien stond die wel verder om de hoek. Dat kon ik niet zien.
Gelukkig heb ik nog nooit de ernstigere dingen meegemaakt in Liendert. Die brandstichting enzo heb ik toen nog bij iedereen een brief in de bus gegooid (die zal je ook wel gehad hebben) en van die inbraak heb ik ook wel gehoord, maar dat was toch zo'n hoekhuis bij't kleine trappenhuis? Opzich snap ik de locatie wel. Zeker omdat vrijwel iedereen overdag toch wel werkt.quote:Er is een jaar of 2 geleden bij iemand op de 4e etage ingebroken. en vorig jaar brandgesticht in de berging. Er gebeurd dus wel eens wat. Ook van wat verder de 'slechte kant' van Liendert' op kan ik je wel verhalen vertellen. Inclusief een flinke schroevendraaier op mijn keel. Maar idd je verwacht zoiets niet in een gallerijflat. Al helemaal niet overdag op de wat hogere etages.
Hij heeft wel z'n best gedaan maar weinig gezien en hij wilde inderdaad heel graag naar binnen. "Hij schaamde zich en het was allemaal erg persoonlijk".quote:Maar ik maak uit jouw verhaal op dat er toch even wordt rondgekeken of het de moeite is later nog eens 'terug te komen' op een wat later tijdstip?![]()
Het is ook het enige appartement met een schotel op het balkon, rara. Opzich kon ik me er iets bij voorstellen dat'ie daar woonde. Ik vond het het moeilijkst om "neutraal" te blijven denken. Er staat zo'n vent voor de deur waar je eigenlijk (in zijn gedaante) meteen vooroordelen over hebt en dan wil je gewoon graag het vanaf een neutraal standpunt zien. Z'n argumenten waren alleen zo'n bs dat het gewoon erg ongeloofwaardig was. Bovendien laat ik sowieso nooit iemand zomaar m'n huis in, punt.quote:Die zie ik wel eens. Enge gast. Stapt idd uit op de 8e etage. Volgens mij zit daar 137. Zal ff op leten. De eerste keer dat ik 'm zag wilde ik hem de flat niet inlaten maar iemand bevestigde dat ie al een tijdje bij iemand inwoonde (Illegaal. Wedden!)
Nee, eigenlijk niet! Opzich zie ik weinig vreemd volk bij ons wonen. Ze zullen er vast wel wonen maar ik zie ze eigenlijk nooitquote:Heb jij die rasta neger wel eens voor de deur zien staan? Met die malle rasta-pet?
Sowieso dat doen, ik wilde't ook al doen. In principe willen ze alles wat je meldt ook even aan hen meldt, al ben ik (net als jij) niet zo heel tevreden over de VvE.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef UZN het volgende:
In ieder geval voelt dit absuluut niet lekker. Ik zit erover na te denken even contact op te nemen met de beheerders. Mogen zij een oogje in het zeil houden.
Hmm. Vroeger hing er beneden een mededelingsbord met alle namen/telefoonnumers erop. Deze is weg. Weet jij waar ik die gegevens kan vinden?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef trie het volgende:
[..]
Sowieso dat doen, ik wilde't ook al doen. In principe willen ze alles wat je meldt ook even aan hen meldt, al ben ik (net als jij) niet zo heel tevreden over de VvE.
Zijn er meerdere Amersfoorten in Nederland? Of bedoeld TS Liendert, gemeente Amersfoort?quote:Wie woont er in Amersfoort gemeente Liendert
Maar ik kan mij voorstellen dat dit soort dingen je een onbehaaglijk gevoel gevenquote:Op maandag 3 september 2007 15:48 schreef Lexjuuuh het volgende:
tvptje, hier trouwens nauwelijks last van mocrotuig e.d. (een van de voordelen van het wonen in z limburgDrenthe)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |