Sinds de heftige onweersbuien van afgelopen week zit ik naar storende/ruisende beelden te kijken op TV.
Dus ik afgelopen afgelopen donderdag naar Casema gebeld: "wegens een storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar".
De dag daarop, vrijdag, weer gebeld en uitgelegd dat ik sinds de heftige onweersbuien een zwak/slecht televisiesignaal heb en er waarschijnlijk ergens een versterker of verdeler in het Casema netwerk verrot is.
De klantenservice ging toen een lijnmeting doen naar de internetmodems van de buren en hij zag dat het signaal goed is, dus het probleem zal bij mij moeten liggen... Ze wilden wel een monteur langssturen, maar dit kost mij wel voorrijkosten en een dag onbetaald verlof.
Dus ik naar de buren toe. De buren links waren niet thuis en de buren rechts wilden net naar hun vakantiebestemming vertrekken, maar toch hebben we even gekeken: Ook ruis en verstoord beeld.
Dus ik weer de klantenservice gebeld met de mededeling dat de buren ook een zwak televisiesignaal hebben, maar ze bleven maar doorhameren dat een monteur bij mij thuis langssturen de enige optie was. Dat ik ook namens de buren belde, interesseerde de klantenservice niks.
Mijn klacht: Casema en hoe ze met hun klanten omgaan.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...