Verkapt kijk mij in het buitenland wonen post.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij in het buitenland wonen post.
Zeg dat dan gewoon meteen erbij.
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
quote:de moesson die hier nu gaande is,
tyft op met je verkapt zooi, is zooooooo 2001quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij "moesson" eerst nog aan een stukje humor zat te denken omdat het hier in Nederland ook al een week zeikt van de regen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
"lokalen"
"moesson"
was dat niet duidelijk dan?
Want dierenmishandeling is allemaal maar prima en niet nieuwswaardig of zo? Wat ben jij voor walgelijk ventje?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef Zpottr het volgende:
Jij woont in Bangladesh en dit enorme nieuwsfeit springt er als vermeldenswaard uit? Tof. Dan moet het bijzonder goed gaan daar tegenwoordig.
Ik ken genoeg mensen die als versterking en/of grappig willen zijn moesson hier gebruiken als versterking op stortbui.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
"lokalen"
"moesson"
Ja dus, wat kan mij dat een reet roesten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef L-IS het volgende:
[..]
tyft op met je verkapt zooi, is zooooooo 2001![]()
Die hond mag al blij zijn dat hij nog niet opgegeten isquote:
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij "moesson" eerst nog aan een stukje humor zat te denken omdat het hier in Nederland ook al een week zeikt van de regen.![]()
Ik ook. En bij "lokalen" dacht ik aan een denigrerende term voor mensen uit de onderste klaasen van onze eigen maatschappij. Dit tegenover een patser die uit een andere stad is gekomen en in een duur apartement zat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij "moesson" eerst nog aan een stukje humor zat te denken omdat het hier in Nederland ook al een week zeikt van de regen.![]()
in Nederland heb je de afgelopen weken ook gigantische stortbuien, zou dus ook een ironische ondertoon kunnen hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
"lokalen"
"moesson"
Samenhang van al eerdere dingen die ikheb mogen aanschouwenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik weet niet wat er erg aan is dat een hond in de regen buiten staat dat moet hij in de natuur ook
Hahaha, dierenmishandeling.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Want dierenmishandeling is allemaal maar prima en niet nieuwswaardig of zo? Wat ben jij voor walgelijk ventje?
Dat is het zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef KNAK het volgende:
Tegenwoordig wel, sinds er een interim government aan de leiding is, die dus die 2 heksen, Zia en Kaleda eerst verbannen hadden, 100+ mensen opgepakt hebben die corrupt waren in de politiek, hun eigendommen hebben ingenomen etc, er reden opeens wat minder BMW's en Hummers rond hier
Verder weinig overstromingen, de moesson is erg mild dit jaar
Vandaar mn simpele klacht, een beetje een cucumbercomplaint, nietwaar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:maar bereid je voor op het wreed openscheuren van je My Little Pony-wereldje.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
What the feck doet iemand voor de lol in Bangladesh?
Staat in zn sig ook nog is "Live from Dhaka' dan moet er toch op gegeven moment wel belletje gaan rinkelenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ook. En bij "lokalen" dacht ik aan een denigrerende term voor mensen uit de onderste klaasen van onze eigen maatschappij. Dit tegenover een patser die uit een andere stad is gekomen en in een duur apartement zat.
Is het dus ook wel, maar dan op grotere schaal.
Ik ben wie ik ben en dat hou ik vertrouw ik alleen aan diegene die ik vertrouw.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Noway666 het volgende:
Morgen zit ie in de soep, kan hij nu vast wat wennen aan al dat vocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |