PUSSY!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:31 schreef MasthaX het volgende:
Ik merk zelf ook dat dit steeds meer voorkomt, iedereen heeft de bokito trend te pakken. Ik fietse een heletijd geleden ook naar huis vannuit school (zonnig dagje) dus ik beetje heen en weer kijken. Zie ik een jongetje van allochtone afkomst(turk, marokkaan weet ik het..), Mij strak aankijken dus ik even lachend terug kijken en meteen beginnen te schelden dat jong. Ik was toen 18(nu 19) dat jong was een jaar of 10. Toen ik zo oud was durfde ik nog niet eens zo'n bek op te zetten tegen iemand van een jaar ouder
OMG YOU'RE A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef MasthaX het volgende:
Niet echt. Ik kan dat jong ook natuurlijk op zijn bek hoeken dat ie de eerste paar jaar door een rietje kan vreten maar dan wordt ik net als hun.
achjoh, juist als je hoekt ben je niet zo als hun ... die kleine kutkoters zijn alleen schelden, maar zodra je dichterbij komt vliegen ze als bange honden uit elkaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef MasthaX het volgende:
Niet echt. Ik kan dat jong ook natuurlijk op zijn bek hoeken dat ie de eerste paar jaar door een rietje kan vreten maar dan wordt ik net als hun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |