hahahahah bibber bibber hahahaaquote:
Ga op een zaterdag een discotheek binnen ( wel na 11'en 's avonds vanzelfsprekend!) en je ziet er genoeg.quote:
Haha hij draagt een zonnebril binnen!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:17 schreef Oraalridder het volgende:
Ohja en ze dragen vaak vrij strakke XS shirtjes zodat de contouren van hun botten goed te zien zijn.
hij heeft grotere tieten dan menig breezersletje.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, dat is toch kankerstoer die gast?
Is dit de pauper versie van de hulk ofzo?quote:
Das stoer.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp dat ook niet. Iedereen kijkt tegenwoordig zo boos als ze uitgaan. Vind de huidige generatie het niet meer leuk ofzo? Blijf dan gewoon thuis
die griezel heb ik nou al tig keer voorbij zien komen op het internetquote:
Hij is gewoon kut, en wordt belachelijk gemaakt om zijn "mooib0ii-styl0wz"quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die griezel heb ik nou al tig keer voorbij zien komen op het internet
maar wie of wat is dat nou eigenlijk en waar zou ik m van moeten kennen?
Ik ben die brede gast (middelste)quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef Baffer het volgende:
Welke ben jij zandstorm?
quote:
Ice ice ice baby.quote:
van die gast krijg ik per direct kotsneigingen.quote:
Ook eens.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp dat ook niet. Iedereen kijkt tegenwoordig zo boos als ze uitgaan. Vind de huidige generatie het niet meer leuk ofzo? Blijf dan gewoon thuis
Gezellige zatte studentenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:19 schreef Solomon het volgende:
Ik merkte het ook toen ik hier in Eindhoen eens gingen stappen op zaterdag ipv de gebruikelijke donderdag. In plaats van gezellige zatte studenten allemaal leip keikende fagboys
Deze trend heeft sinds de uitbraak van Bokito een fikse impuls gekregen. Voornamelijk Turken, Marokkanen en Antillianen houden ervan om op slingeraap-achtige wijze de taveerne binnen te waggelen, waarbij ze een boze blik werpen tegen de blanke bevolking, die naar hun zeggen hen nog altijd in repressie houdt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Translation: ik heb 40 kilo overgewicht en zie er uit als jaap van dgk.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:19 schreef Arthur.Spooner het volgende:
"Uitgaan" in een "discotheek" is ook alleen voor zielige sociaal gestoorde kneusjes.
Beetje aan iedereen laten zien hoe stoer/lekker je wel niet bent
Ik rol werkelijk van me stoel van het lachen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:23 schreef Baffer het volgende:
[..]
Translation: ik heb 40 kilo overgewicht en zie er uit als jaap van dgk.
Het is ok man, we weten hoe je je voelt.
Als je het zelf maar geloofdquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Baffer het volgende:
Translation: Mijn reply was spot on!
Het is gelooft met een T schat, maar voor deze keer zal ik het nog door de vingers zien.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Als je het zelf maar geloofd.
Ga nu maar weer je username eer aan doen.
Hahaha. Wil je hiermee zeggen dat "ArthurSpooner" graag thuis voor de buis hangt wanneer al zijn leeftijdgenoten chicks scoren in de disco?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:36 schreef Baffer het volgende:
[..]
Het is gelooft met een T schat, maar voor deze keer zal ik het nog door de vingers zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |