Wat is die Mquote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef Roderick2085 het volgende:nog voor de mensen die het nog niet gedaan hebben...
invullen en mailenff aangeven wanneer je kan als je wil natuurlijk paintballen
Ahhh!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jou misschien vakjes... ik vond dit wat gemakkelijker als die smilies
iedere mocro bedoel jequote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
En toch!!!! In ieder mens schuilt een piromaantje![]()
Beter ff in de Fok!Wiki zetten zodat het standaard in de OP komt te staan, en dan heel groot plaatje LET OP erboven ofzo ...quote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef Roderick2085 het volgende:nog voor de mensen die het nog niet gedaan hebben...
invullen en mailenff aangeven wanneer je kan als je wil natuurlijk paintballen
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedere mocro bedoel jeEl P.: let's burn M's tuin [afbeelding]
Sjeah, lijkt me toch heel normaal eik als je een fles benzine in de tuin hebt staan?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedere mocro bedoel jeEl P.: let's burn M's tuin
Mijn broertje, een vriend en ik (billemaatjesquote:Op zondag 8 juli 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Doet me weer helemaal denken aan de basisschool tijd..
Hadden we een vuurclubje met zijn 3en!![]()
![]()
Gingen we de vlag in de fik steken van de school!!!
Volgende dag werden we er gelijk op aangesproken!
Ze hadden al zo'n flauw vermoeden door wie het was aangericht!![]()
Whauah pwndquote:Op zondag 8 juli 2007 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjeah, lijkt me toch heel normaal eik als je een fles benzine in de tuin hebt staan?
Saaie mensen [afbeelding]
[..]
Mijn broertje, een vriend en ik (billemaatjes [afbeelding]) werden ook bijna altijd gepakt als we iets deden
Met stift dingen op het noodschoolgebouwtje schrijven, volgende dag schoon moeten maken, op het dak klimmen en ventilatieroostertjes kapotschoppen, volgende dag op aangesproken maar ontkent dus niks gebeurd (waarschijnlijk wisten ze heus wel dat we dat niet durfden toe te geven) en ga zo maar door, het zat niet echt mee zeg maar [afbeelding] (bad timing
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Verrassendquote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef -XX- het volgende:
Mijn dag teller tikt 2 x zo snel als me totale km teller.?
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:42 schreef ikookhier het volgende:
**OP aangepast**
HIj telt de terugweg ook vastquote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef -XX- het volgende:
Mijn dag teller tikt 2 x zo snel als me totale km teller.?
wiki aangepastquote:Op zondag 8 juli 2007 15:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter ff in de Fok!Wiki zetten zodat het standaard in de OP komt te staan, en dan heel groot plaatje LET OP erboven ofzo ...Wacht, daar heb ik er nog eentje van volgens mij
HierOh nee, foutje
klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |