Heb je daar al met hem over gepraat?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef Rawedni het volgende:
Bedankt voor jullie reactie. Ik mis heel veel in mijn huidige relatie. Zowiezo is de seksuele spanning zo goed als weg. Tevens mis ik op het emotionele vlak een heleboel, ik heb niet het gevoel bevredigd te worden op het gebied van communicatie, mijn vriend heeft nooit geleerd te praten over diepere zaken dan het weer en voetbal en ik heb daar juist wel behoefte aan. Ook vind ik het erg vervelend dat ik altijd beslissingen moet nemen, op praktisch alle vlakken, en altijd degene ben die knopen moet doorhakken.
Gezien mijn eigen ervaring en bovenstaande zou ik er mee kappen. Ik weet ook uit eigen ervaring dat het moeilijk is om er uit te klimmen maar probeer die stap te zetten. De eerste maanden zijn heel moeilijk maar daarna besef je pas wat voor een relatie je gehad hebt en wat je gemist hebt in je leven.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef Rawedni het volgende:
Bedankt voor jullie reactie. Ik mis heel veel in mijn huidige relatie. Zowiezo is de seksuele spanning zo goed als weg. Tevens mis ik op het emotionele vlak een heleboel, ik heb niet het gevoel bevredigd te worden op het gebied van communicatie, mijn vriend heeft nooit geleerd te praten over diepere zaken dan het weer en voetbal en ik heb daar juist wel behoefte aan. Ook vind ik het erg vervelend dat ik altijd beslissingen moet nemen, op praktisch alle vlakken, en altijd degene ben die knopen moet doorhakken.
Hmm.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:51 schreef Rawedni het volgende:
Ik heb inderdaad al vaak geprobeerd hier met hem over te praten. Ik krijg echter amper respons, hij klapt dicht en keert in zichzelf. Ik ben bang dat het nooit zal veranderen.
Dat klinkt wel erg verstandig. Ik heb alleen wel het gevoel bij die nieuwe jongen een heleboel meer te krijgen, nu al, terwijl er niets gebeurd is behalve praten.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef the_critic het volgende:
whatever you do.... duik niet van de ene in de andere relatie. Dan blijf je de leegte opvullen met iets anders terwijl je het juist met jezelf op moet vullen. De relatie met een ander, moet iets extra's zijn, naast je eigen persoonlijkheid, je eigen ik en je eigen leven.
Is het onderdeel van, en hangt jouw persoon samen met de relatie die je hebt dan zul je eerst eens een eigenheid moeten gaan ontwikkelen anders zul je ALTIJD "iets" blijven missen. Omdat je gewoon een onderdeel van jezelf mist.
Daar denk ik al heel lang over na maar het vergt ontzettend veel voorbereiding voor ik daadwerkelijk die stap kan zetten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef wendytje het volgende:
elke relatie heeft dieptepunten.... en je kunt op een ander verliefd worden. Het is alleen wat je ermee doet, dat telt. Zonder die nieuwe jongen.... zou je dan ook denken over "scheiden"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |