ontwetende hippies, verzamel u...een energieslurpend popconcert help zeker mee aan een betere wereldquote:
nee live earth zaait onnodige angst met z'n amersfoort/eindhoven aan zee...dat jullie dat niet door hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Live earth helpt mee aan wereld die leeft in angst
desondanks dat het goed lijkt alsof het 1 grote scam is (alhoewel ik de benaming wat apart vind), lijkt me het wel beter om andere energiebronnen te vinden en om een beleid te runnen 'wat als het wel gebeurt/niet gebeurt wanneer wel/niet gehandeld', waarbij dus je worst scenario voor wel handelen enkel geld verlies is (en waarsch new technologie) en worst scenario niet handelen: werelddrama, vele doden, geen economie, etc.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:11 schreef funkmaster het volgende:
Wat een mediaspektacel vol onwetende mensen was dat zeg...
Ik kan daar zo slecht tegen, van die ongeinformeerde mensen die een beetje op Co2 lopen te schelden![]()
Laat ik het even samenvatten...
Als die zogenaamde Greenhouse gasses al verantwoordelijk zouden zijn voor de opwarming van de aarde (wat bullshit is want het is gewoon de zonneactiviteit) dan is 70% van die greenhouse gasses waterdamp, en maar 8-14% Co2.
Van die 8-14% Co2 die we in de luchtsamenstelling kennen, wordt weer 8% door de mens veroozaakt.
Dat betekend dus in het slechtste geval dat wij voor 0,14 x 0,08 =0,000896 = 0,089% schuldig zijn aan toevoeging van greenhouse gasses....![]()
Al die Al Gore navolgers mogen echt dood, ga een echte documentaire kijken:
The Global Warming Swindle, en gebruik je eigen hersens toch een keer!!![]()
gunstig, het is tijd dat meer mensen eens inzien wat dit voor een mediastunt isquote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef Kaneelthee het volgende:
Die Global warming swindle komt donderdag op tv geloof ik, kijken dus.
helemaal mee eens, ik zeg niet dat de mens de wereld niet stuk maakt, maar co2 is wel ons laatste probleem!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
desondanks dat het goed lijkt alsof het 1 grote scam is (alhoewel ik de benaming wat apart vind), lijkt me het wel beter om andere energiebronnen te vinden en om een beleid te runnen 'wat als het wel gebeurt/niet gebeurt wanneer wel/niet gehandeld', waarbij dus je worst scenario voor wel handelen enkel geld verlies is (en waarsch new technologie) en worst scenario niet handelen: werelddrama, vele doden, geen economie, etc.
Kies maar..
btw Live Earth, vind het beetje vaag idee, komt natuurlijk tering veel stroom bij kijken, het is net neuken voor maagdelijkheid.
ik laat het aan jou intelligentie over of dit was ik zeg waar is, ik sta er iig achter...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:23 schreef Yildiz het volgende:
Kijk dit! Denk zelf na! Dit is de waarheid!.
Ingetraptquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ontwetende hippies, verzamel u...een energieslurpend popconcert help zeker mee aan een betere wereld![]()
De mens wil gewoon alles hetzelfde houden. Zelfde met dieren die uitsterven het is zielig, maar als ze zich niet kunnen aanpassen horen ze hier niet thuis. Schijt er aan dat panda's er lief uit zien. Ik had liever een dinosaurus gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef DarkShine het volgende:
D'r is geen ruk mis met het klimaat. Het klimaat heeft altijd veranderd en zal dat altijd blijven doen!
Stelletje boomknuffelaars!
Als je geen PI's gebruikt, is het helemaal niet mogelijk om sarcasme te 'zien'.quote:
Hmmm...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De mens wil gewoon alles hetzelfde houden. Zelfde met dieren die uitsterven het is zielig, maar als ze zich niet kunnen aanpassen horen ze hier niet thuis. Schijt er aan dat panda's er lief uit zien. Ik had liever een dinosaurus gezien
Probleem is dus eigenlijk dat de mens zich niet kan aanpassen. Ik ben het met je eens, bang voor verandering.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De mens wil gewoon alles hetzelfde houden. Zelfde met dieren die uitsterven het is zielig, maar als ze zich niet kunnen aanpassen horen ze hier niet thuis. Schijt er aan dat panda's er lief uit zien. Ik had liever een dinosaurus gezien
en die angst wordt misbruikt door dit soort propaganda figuren als Al Gorequote:Op zondag 8 juli 2007 16:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Probleem is dus eigenlijk dat de mens zich niet kan aanpassen. Ik ben het met je eens, bang voor verandering.
Maar Al Gore heeft het beste met ons voorquote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en die angst wordt misbruikt door dit soort propaganda figuren als Al Gore
Ja, en wat wil je nu zeggen? Dat als het klimaat aangetast wordt, het klimaat zich overal hetzelfde gaat gedragen? Overal 50mm regen per dag, van Nederland tot Australië? Tornado's, overal, van Nederland tot de US? Wat? Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef funkmaster het volgende:
Ze passen overigens ook de doom-scenario's toe die op het desbetreffende punt erg hard aankomen:
Amerika: "Door de opwarming van de aarde is de kans op tornado's groter"
Nederland: "Door de opwarming van de aarde gaat de helft van nederland verzuipen"
oftwel, hoe krijg je per land zo veel mogelijk mensen bang...en gaan ze dus mee in je hype
Je snapt hem nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en wat wil je nu zeggen? Dat als het klimaat aangetast wordt, het klimaat zich overal hetzelfde gaat gedragen? Overal 50mm regen per dag, van Nederland tot Australië? Tornado's, overal, van Nederland tot de US? Wat? Wat wil je zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |