Hear hear. Ipv de meningen van gezichtsloze en hersenloze BN(?)-ers over de muziek, zou ik liever het evenement zelf zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken grootse Muziekevenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
achja, gewoon helemaal niet kijken en lekker op stand-by laten staanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef L4mpje het volgende:
Achja, beetje schakelen tussen BBC en NED3
Hoe kom je aan die DVD?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hear hear. Ipv de meningen van gezichtsloze en hersenloze BN(?)-ers over de muziek, zou ik liever het evenement zelf zien![]()
Heb m uitgezet. (Of eigenlijk staat er nu een irritante live-DVD op van Bottom, dat zegt wel iets over het niveau van de uitezending als ik dat liever opzet tijdens een bonkende migraine-aanval, maar dat terzijde)
ik kijk er ook nooit naar, maar toch is het stomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Roa het volgende:
Ik boycot Live Earth.
Nooit? Vandaag is de eerste keerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik kijk er ook nooit naar, maar toch is het stom
Nou ja, zoiets gaat natuurlijk niet alleen om de muziek, maar Nederland 3 weet idd wat informatief behoort te zijn op te vullen met tenenkrommende onzinnigheden die bij Live8 inderdaad ten koste gingen van de muziek die ze konden laten zien. En het lijkt er nu niet beter op te zijn geworden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken grootse Muziekevenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
Wat dat betreft doet de BBC het wel op een goede manier. Bij Live8 was het geloof ik het UK concert, gevolgd door die in de US en daarna kwamen de hoogtepunten uit andere landen. En zoiets doen ze geloof ik nu weer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef ABBAfan het volgende:
Er zit geen enkele structuur in dit evenement. Teveel podia. Gewoon in Londen en ergens in de VS. Dat moet genoeg zijn.
Het blijft kutquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Roa het volgende:
Ik boycot Live Earth.
Metallica, Linkin Park, Fall Out Boy... Jaquote:
Maar dat is toch ook de bedoeling?quote:
Linkin Park elk liedje is hetzelfde daarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Metallica, Linkin Park, Fall Out Boy... Ja
quote:* Dramatisch gezang*
* rap*
* gitaar*
* een of andere lange zin terwijl iemand anders er doorheen aan het snelpraten is*
Check ook dezequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Linkin Park elk liedje is hetzelfde daar.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |