Ik wil niet nat aankomenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:13 schreef Emel het volgende:
wat maak je je druk, saban.
R'dam is droog joh.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil niet nat aankomen
..en heb ook andere dingen aan mn hoofd
Lopen naar bus, bus naar station. Trein naar ander station, 10 minuten onder regen lopen naar het gebouw.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef Emel het volgende:
[..]
R'dam is droog joh.
Pak een paraplu, ga met tram naar het station..
hmm..dat ander onderwerp?
ze hebben je al gezien en ze zijn geintresseerd in je. Denk je dat ze jou afschrijven omdat jij nat (hoeft niet als je paraplu gebruikt) binnen komt lopen? Relaxquote:Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Lopen naar bus, bus naar station. Trein naar ander station, 10 minuten onder regen lopen naar het gebouw.
ah joh..het is rot maar heb geduld..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:35 schreef saban het volgende:
Daar ben ik weer. Geweldig gesprek gehad. Ben aangenomen met een goede salaris. saban is blij.
..not
Nog steeds zon, heel veel zonquote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef Emel het volgende:
nog steeds regen en onweer
en?quote:
hoe is het met je?quote:
mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 13:53 schreef saban het volgende:
Morgen, 11.30
quote:
je hebt het overleefdquote:
Gefeliciteerd met het overlevenquote:
leef jij ook nogquote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inwendige bloedingen merk je later pas.
ik klapte wel even dicht omdat je opmerking zo onverwacht kwamquote:
wacht tot de meet..als je komtquote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je zuivere stem nog niet gehoord. Duh.
Je stem was zo liefquote:Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef Emel het volgende:
[..]
ik klapte wel even dicht omdat je opmerking zo onverwacht kwam![]()
Is dat een stille hint?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef Emel het volgende:
saban en ik willen de meet in augustus houden..dus tempo mensen
quote:
quote:
Zolang de persoon boeiend is klets ik graagquote:Op maandag 9 juli 2007 14:29 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jouwe ook![]()
toch aardig lang gekletst voor zo'n eerste keer RL![]()
dat geldt ook voor mijquote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef saban het volgende:
[..]
Zolang de persoon boeiend is klets ik graag
Turks schrijven is beroerd johquote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef saban het volgende:
[..]
RL doe je het beter als dat je hier doet
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:33 schreef saban het volgende:
Viel het zo erg op dat ik probeerde te flirten?
Ze is anders.quote:
hoe is jouw Turks?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef saban het volgende:
[..]
Ze is anders.
Goede studie, goed betaalde baan, wilt verder studeren, bouwt aan haar carriere, denkt nog niet aan kinderen (zover ik weet).
Zeg nou eerlijk, hoeveel zulke turken kom je nou nog tegenHet moest haast wel een hollander wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |