ne mutlu turkum diyene vriend!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, moet je maar geen turk zijn hè![]()
Komt vast wel goed, maar wel zorgen dat je wat conditie hebt anders heb je waarschijnlijk een klote tijd.
Maar wat als je helemaal geen turks spreekt?
ben je al aan het zoeken naar een woning dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook naar DH, dan had ik vandaag naar het strand gekund, lekker een stukje hard lopen![]()
Het turkse leger hoeven we dus ook niet echt bang voor te zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
ne mutlu turkum diyene vriend!![]()
ach joh het is 1 weekje marcheren dus, maar als je er echt helemaal niets van bakt en die schijnen er daar te zijn, hoef je uiteindelijk niet eens mee te hoeven lopen, is er een soort alternatief, eed aflegging
tijdens het marcheren heb je niet echt turks nodig of wel?en nu schijnen ze 2 weken lezingen te krijgen, maarja geen toets ofzo dus tijdens die lezingen hoef je ook niet echt op te letten ofzo lijkt me
dus laat dat turks maar zitten zou ik zeggen, nergens voor nodig
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef Emel het volgende:
mensen, ik ben werken..
Prettige dag nog. Geniet van het weer!
![]()
Ik ben bezig, maar nog niet echt heel erg aktief, beetje aan het orienteren waar ik wil zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben je al aan het zoeken naar een woning dan?
mariahoeve werk je toch? is opzich geen slechte wijk om in te wonenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar nog niet echt heel erg aktief, beetje aan het orienteren waar ik wil zitten![]()
aangezien dit niet het echt turkse leger is, is het natuurlijk niet echt representatief voor de turkse strijdkrachten, waar je wel degelijk bang voor moet zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het turkse leger hoeven we dus ook niet echt bang voor te zijn![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien dit niet het echt turkse leger is, is het natuurlijk niet echt representatief voor de turkse strijdkrachten, waar je wel degelijk bang voor moet zijn![]()
die vriend zegt dat ze in het kamp spottend zeggen, dat ze voor een eventuele oorlog worden opgeroepen pas nadat alle turkse vrouwen ook geweest zijn![]()
Zou idd kunnen, maar ik ben er nog niet over uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
mariahoeve werk je toch? is opzich geen slechte wijk om in te wonen
oud nieuws in een nieuw jasje ,heeft de turkse media niets beters te doenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:45 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/6847233.asp?gid=180%3C/a
[afbeelding]
neem aan dat dit een retorische vraag isquote:Op zondag 8 juli 2007 15:04 schreef Kebab het volgende:
dvdfreak wat is de meest kwalitatieve krant van Turkije? Weet je dat toevallig?
zie ook post hierbovenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef dvdfreak het volgende:
milligazete, ken ik niet
cumhuriyet, beweert open en bloot dat de akp een kalifaat probeert te stichten
hurriyet, de telegraaf van turkije
kikkersquote:
zijn dit weer andere kikkers?quote:
en terechtquote:Op zondag 8 juli 2007 18:27 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.nu.nl/news/114(...)zen_%28video%29.html
geen Agia Sofia
we hebben het er nog overquote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef -scorpione- het volgende:
Meer kan ik er voorlopig niet van maken. Ik denk dat onze Emel zelf maar eens moet gaan knutselen, rood en lichtblauw gaan gewoon niet samen![]()
Samenscholing.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hello,
You are going to go to a meet?
Zal ik de politie vast bellen ?quote:
Als jij de politie in gevaar wilt brengen...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik de politie vast bellen ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij de politie in gevaar wilt brengen...
Is nog niet zeker geloof ik.quote:
Als jullie helemaal naar het hoge noorden komen wel jaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is nog niet zeker geloof ik.
Wil je vrijwillig slachtoffer worden van Turken?.
vanwaar deze interesse?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hello,
You are going to go to a meet?
tuurlijk jongenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij Emel thuis natuurlijk
Waar anders?![]()
Wij gaan even de publieke orde storen...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Emel het volgende:
meeting wordt mogelijk gehouden in R'dam, A'dam of Den Haag.
leuk toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij gaan even de publieke orde storen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |