abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51256584
ieder schaap kan zien dat het een oplichter is, zitten mensen tegenelkaar op te bieden.

Klacht: Mensen die niet zien dat het een oplichtersadvertentie is

Oplichters herken je aan:
Ze willen graag kosteloos verzenden.
Ze hebben erg slecht Nederlands (vertaalmachine)
Ze willen alleen mailen in het engels
Ze wonen altijd op Terschelling of in Belgie
Ze hebben foto's van een site gestolen
pi_51256679
Ik wil een N95 dus keek ik ff, nieuw zo rond de 600 euro op marktplaats. Dan een advertentie van een gozer die er zogenaamd een stapel had liggen voor 200 euro stuk, en de iPhone had die ook al Tja als er dan geen lichtje gaat branden..
  zondag 8 juli 2007 @ 12:42:56 #3
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_51256888
Waarschijnlijk bieden ze zelf om het geheel een beetje geloofwaardiger te maken
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
pi_51256917
VMBO'ers bieden
pi_51257180
Meestal komen ze uit Nigeria, zijn ze zakenman, hebben ze een dochter die studeert en het product dat jij aanbiedt had zij ook maar het is kapotgegaan, en hij betaalt als je het opstuurt En het Engels is zeer, zeer slecht
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51257308
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:57 schreef bijdehand het volgende:
Meestal komen ze uit Nigeria, zijn ze zakenman, hebben ze een dochter die studeert en het product dat jij aanbiedt had zij ook maar het is kapotgegaan, en hij betaalt als je het opstuurt En het Engels is zeer, zeer slecht
Er is ook zo'n bijdehand die woont op terschelling en als je voor de grap mailt en zegt dat je ook op Terschelling woont dan woont ie opeens op Texel
  zondag 8 juli 2007 @ 13:08:42 #7
69753 Maximus.Proximus
Veni Vidi Foetsie
pi_51257445
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef SuperRogier het volgende:
Ik wil een N95 dus keek ik ff, nieuw zo rond de 600 euro op marktplaats. Dan een advertentie van een gozer die er zogenaamd een stapel had liggen voor 200 euro stuk, en de iPhone had die ook al Tja als er dan geen lichtje gaat branden..
Toch niet die gast uit Sittard met een telefoonnummer van Ierland en een leveringsadres vanuit Roemenië?
Hij gebruikt nep mails van TNT post met valse shipment nummers.

Hoezo oplichter.

Oh we hebben TNT post gelijk even ingelicht over het misbruik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maximus.Proximus op 08-07-2007 13:09:25 (typo) ]
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_51257574
Verdomme, dat had ik laatst ook, zat ik een beetje te kijken op marktplaats.
Staat er een neger aangeboden. Voor 200 euro. Ik dacht ik bied 150 euro. Zegt die adverteerder dat het te weinig is en dat ik hem zelf moet halen.

Klacht: te dure negers kopen en zelf moeten ophalen
pi_51257621
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef henkway het volgende:

[..]

Er is ook zo'n bijdehand die woont op terschelling en als je voor de grap mailt en zegt dat je ook op Terschelling woont dan woont ie opeens op Texel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51262844
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Een andere Bijdehand, niet jij
Ik schrok al!
  zondag 8 juli 2007 @ 17:04:02 #12
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_51263311
quote:
Dear sir,
quote:
Moneygram
quote:
Western Union
quote:
Africa
*afhaakt*
pi_51267407
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:30 schreef henkway het volgende:
ieder schaap kan zien dat het een oplichter is, zitten mensen tegenelkaar op te bieden.

Klacht: Mensen die niet zien dat het een oplichtersadvertentie is

Oplichters herken je aan:
Ze willen graag kosteloos verzenden.
Ze hebben erg slecht Nederlands (vertaalmachine)
Ze willen alleen mailen in het engels
Ze wonen altijd op Terschelling of in Belgie
Ze hebben foto's van een site gestolen
hey bedankt he Henk voor deze wijze tips
pi_51292049
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:31 schreef mic_forever het volgende:

[..]

hey bedankt he Henk voor deze wijze tips
Hier een voorbeeld van een vertaalmachine:
quote:
Hallo,

Al deze mobiele telefoons zijn gloednieuw, zonder scarczes op hen, de V.N.
- gebruikt, Midden-Europa specs, nooit gesloten SIM, 3 - de Ronde lader van de speldcEu. Geen exploitantembleem. Europees talensoftware en gebruikershandboek. Engelse, Duitse, Nederlandse, Chinese, Franse Zeer belangrijke Stootkussens.
De telefoons worden geopend en werken wereldwijd in alle netwerken. De prijs voor slechts 1 telefoon is 200 euro. 100 euro is de prijs voor 1 telefoon als u minimum 5 telefoons voor 500 euro koopt.
Laat me precies weten hoeveel telefoons te kopen u geinteresseerd bent om en wat model`s zo ik u de beste prijs kan geven. O.k.??
Dank u want uw rente op dit telefoneert en ik verwacht een reactie van u.
het leuke is als je ze terug mailt in het Nederlands en veel cijfers noemt 820 euro of zo en 36 stuks met een beetje onvertaalbaar nederlands erbij zoals: geradens en berekkender en tronmmelg, dat kan de vertaalmachine niet aan en dan worden ze helemaal gek

en gaan ze in het engels verder na een poosje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')