Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ze is nu moe dus makkelijker prikkelbaar. Moet erg op me woorden letten op het moment. Gaat straks wel over als ze gewend is aan het werken
.
Enigste advies wat ik je kan geven is iets te gaan doen waar je goed in bent en leuk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight zit met een probleem
Ik doe nu bouw omdat ik later de makelaardij in wil maar ben daar nu zo'n 5 maand mee bezig en heb er echt helemaal geen zin meer om dit nu 2 á 4 jaar te gaan doen.
Ga dus een andere opleiding kiezen maar heb echt geen idee wat ik wil, nog steeds niet
En ik moet nog snel wezen ook want ik ben al aan de late kant om nu nog een opleiding te kiezen
Tips?
Op langere termijn wel ja. Nu is het wat minder een snel geprikkelde vriendin te hebbenquote:
Kies iets waar je echt plezier aan hebtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight zit met een probleem
Ik doe nu bouw omdat ik later de makelaardij in wil maar ben daar nu zo'n 5 maand mee bezig en heb er echt helemaal geen zin meer om dit nu 2 á 4 jaar te gaan doen.
Ga dus een andere opleiding kiezen maar heb echt geen idee wat ik wil, nog steeds niet
En ik moet nog snel wezen ook want ik ben al aan de late kant om nu nog een opleiding te kiezen
Tips?
Twy heeft vaak zat irritante uiltjes op het forum gepost.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moge iedereen![]()
Waar waar waarquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twy heeft vaak zat irritante uiltjes op het forum gepost.
Nmquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik reageer soms vreemd als ik kunstpenissen zie.
quote:Used forbidden BBcode tags, banned for 1 week now! Also since this is your 3th time you get banned for an aditional 189 days!
Ah, de php-bb botjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft een heel agressief ban beleid tegen spam botjes![]()
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegen een vaststaand object gestoten.
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goed![]()
![]()
ze hebben bij mij ooit 1x me teennagel een stukje mogen wegsnijden, was ingegroeid.
dan je teen stoten (met drukverband + hechtingen ) is geen pretje
ik weet het niet, lijkt me niksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teen
wat je krijgt als ik al te lang achter me pc heb gezetenquote:(21:31) Sonja:
ik zit al te lang te pc prutsen
(21:31) Sonja:
if (prutstijd == teveel) {
sonja = gek
} else {}
(21:32) SpeakerDocktor:
idd
(21:32) Sonja:
nu blijf ik altijd gek
(21:32) SpeakerDocktor:
blijf?