Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik vind dennis echt een pussy
kijk hoe nadia hem wilde versieren maar hij duwt haar hele tijd weg;S
als het er op aankomt doettie niks, is met alles zo volgens mij
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.
Geeft niets, alleen zou hij dat gewoon eens toe moeten geven.
Fokking mee eensquote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:lang verhaal![]()
Ben ik blij dat jij het ook zo ziet..... ik dacht echt dat tie weer zo tekeer ging tegen Lieke als in het begin, en toen kon ik hem wel schieten....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Uit de cos van afgelopen nacht leek het of Huub óntzettend fout bezig was tegen Lieke.. gelukkig hebben we de beelden nog
Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Heb net het filmpje gezien en Huub maakt zich.. in mijn ogen.. terecht kwaad. Hij krijgt niets anders dan verwijten naar zijn hoofd... hij had haar niet wakker mogen maken, hij is er overdag niet genoeg voor haar, zijn taalgebruik (fokking) is niet oké enz enz..
Goedemiddagquote:
Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.quote:
Ik vind Lieke vaak te doorzichtig en zelfs een beetje opdringerig. Zij trekt zich daar niets van aan of heeft dat simpelweg niet in de gaten. Maar, net zoals ik ook al vannacht zei, denk ik ook dat Jaap wel wil samenspelen met Huub als ie Lieke dumpt. Toch heeft Lieke ook in een gesprek met Jaap aangegeven dat hij niet moet denken dat zei veilig is bij Huub. Daar heeft ze wel een goed punt. Als Jaap ook samen zou werken met Lieke lijkt me de kans dat hij samen met Lieke Huub er uit kan samen een reële...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.
Ik weet het niet hoor, Lieke is een lieve meid, ze bedoelt het vast goed. Maar ze is te enthousiast met Huub's ideeen bezig. En Jaap heeft vannacht WEER gezegd tegen Nadia, als Huub Lieke zou dumpen dan wilt ie best best met Huub bonden om zo iedereen weg te terroriseren. Maar wat Jaap tegen zit is dat Lieke als een kleefbal aan Huub hangt. Alle bewoners zien Lieke liever gaan dan komen, en Huub kan nog wel eens steun krijgen van Jaap.
Ik ben zeer benieuwd hoe Nadia zich nog kan gaan ontpoppen. Is dit de Nadia die we gaan zien of heeft zij nog een geheim wapen. Jaap is volgens mij wel verliefd op Nadia, alleen Nadia niet op hem. Nadia zit hem als Grote Broer. Dat kan mischien botsen.
Heb ik ook gelezen en ik kan mij daar wel iets bij voorstellen, hij verveelt zich rot de hele dag.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Ik dacht dat hij afgelopen Donderdag 173 kg woog.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.
Daarnaast heeft ie ook gezegd dat het hem onwaarschijnlijk lijkt dat DGK onderhevig zou zijn aan een switch naar een nieuwe zender.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |