abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 11:36:59 #1
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51255609
Zo te zien was de vorige COS al enige tijd vol en werd nog geen nieuwe geopend.

Gisteravond was zelfs voor RTL-begrippen een saaie avond met 2 lange films.
Nadia heeft nog lange tijd geprobeerd Dennix zover te krijgen dat er werd gezoend (of meer), maar onze grote held was met geen stok te bewegen.

------

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 88% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 08-07-2007 11:42:04 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_51255699
ik vind dennis echt een pussy
kijk hoe nadia hem wilde versieren maar hij duwt haar hele tijd weg;S

als het er op aankomt doettie niks, is met alles zo volgens mij
  zondag 8 juli 2007 @ 11:52:31 #3
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51255892
Het is schitterend weer, de villa ligt er al even mooi bij als de bewoners

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 12:00:09 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_51256028
Iemand deze al gezien? Het is toch komkommertijd.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51256179
Het is zondag, dus ik verwacht dat de bewoners weer tot 16:00 in hun bed gaan liggen...
  Moderator zondag 8 juli 2007 @ 12:09:24 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51256186
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik vind dennis echt een pussy
kijk hoe nadia hem wilde versieren maar hij duwt haar hele tijd weg;S

als het er op aankomt doettie niks, is met alles zo volgens mij
Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.
Geeft niets, alleen zou hij dat gewoon eens toe moeten geven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51256705
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.
Geeft niets, alleen zou hij dat gewoon eens toe moeten geven.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51256836
Uit de cos van afgelopen nacht leek het of Huub óntzettend fout bezig was tegen Lieke.. gelukkig hebben we de beelden nog
Heb net het filmpje gezien en Huub maakt zich.. in mijn ogen.. terecht kwaad. Hij krijgt niets anders dan verwijten naar zijn hoofd... hij had haar niet wakker mogen maken, hij is er overdag niet genoeg voor haar, zijn taalgebruik (fokking) is niet oké enz enz..
Huub is bezorgd over Lieke en wil graag weten wát haar bezig houdt.. De basis is vertrouwen en Huub baalt ervan dat Lieke het hem niet wil vertellen en zich verschuilt achter de 'Febo'. Er zijn zelfs binnen DGK manieren om elkaar iets te vertellen zonder dat het onmiddelijk wereldkundig wordt gemaakt. Zo wist Huub ook van de situatie af van de vader van Sylvia.. zonder dat iemand dat ooit had gehoord.
pi_51257179
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:lang verhaal
Fokking mee eens
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_51257219
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Uit de cos van afgelopen nacht leek het of Huub óntzettend fout bezig was tegen Lieke.. gelukkig hebben we de beelden nog
Ben ik blij dat jij het ook zo ziet..... ik dacht echt dat tie weer zo tekeer ging tegen Lieke als in het begin, en toen kon ik hem wel schieten....
Maar heb het filmpje 2x bekeken en vind toch echt dat Lieke een enorme zeurdoos is in dit geval.... Ze vind dat Huub te weinig aandacht aan haar geeft, nou gisteren is tie niet bij haar uit de buurt geweest vanaf het moment dat ze uit bed kwamen (16 uur) tot het slapen gaan...... hoe meer tijd wil ze nog alleen met hem doorbrengen.

edit: het ergste vond ik nog dat ze zei, dat Huub er niet voor haar was.... terwijl ze notabene deze week vertelde dat ze blij was dat Huub er voor haar was en hij haar weer liet lachen...

Huub jongen laat niet met je voeten spelen.....
pi_51257269

Puzzeltijd.
Goedemorgen :W
  zondag 8 juli 2007 @ 13:01:47 #12
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51257293
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Heb net het filmpje gezien en Huub maakt zich.. in mijn ogen.. terecht kwaad. Hij krijgt niets anders dan verwijten naar zijn hoofd... hij had haar niet wakker mogen maken, hij is er overdag niet genoeg voor haar, zijn taalgebruik (fokking) is niet oké enz enz..
Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.

Ik weet het niet hoor, Lieke is een lieve meid, ze bedoelt het vast goed. Maar ze is te enthousiast met Huub's ideeen bezig. En Jaap heeft vannacht WEER gezegd tegen Nadia, als Huub Lieke zou dumpen dan wilt ie best best met Huub bonden om zo iedereen weg te terroriseren. Maar wat Jaap tegen zit is dat Lieke als een kleefbal aan Huub hangt. Alle bewoners zien Lieke liever gaan dan komen, en Huub kan nog wel eens steun krijgen van Jaap.

Ik ben zeer benieuwd hoe Nadia zich nog kan gaan ontpoppen. Is dit de Nadia die we gaan zien of heeft zij nog een geheim wapen. Jaap is volgens mij wel verliefd op Nadia, alleen Nadia niet op hem. Nadia zit hem als Grote Broer. Dat kan mischien botsen.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:07:14 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51257416
Goedemiddag
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 13:08:46 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_51257447
Clank, Desii en Wolfert, helemaal mee eens, ik krijg af en toe ook het rambam van Lieke met haar eeuwige gezeur.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 13:09:33 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_51257461
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:07 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag
[afbeelding]
Goedemiddag
― Mark Twain
pi_51257549
Jaap weegt rond de 172 kilo
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 13:13:34 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_51257558
Jaap is weer afgevallen, hij weegt nu 172 kilo.
― Mark Twain
  zondag 8 juli 2007 @ 13:14:13 #18
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51257578
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemiddag
Goeiemiddag

Gaat goed met Japio.
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 13:17:02 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_51257644
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:14 schreef wolferl het volgende:

[..]

Goeiemiddag

Gaat goed met Japio.
Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.
― Mark Twain
  zondag 8 juli 2007 @ 13:17:08 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51257648
Jaap's weegmomentje

En hij gaat weer los

zondag 8 juli 2007 @ 13:27:38 #22
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51257901
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef wolferl het volgende:

[..]

Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.

Ik weet het niet hoor, Lieke is een lieve meid, ze bedoelt het vast goed. Maar ze is te enthousiast met Huub's ideeen bezig. En Jaap heeft vannacht WEER gezegd tegen Nadia, als Huub Lieke zou dumpen dan wilt ie best best met Huub bonden om zo iedereen weg te terroriseren. Maar wat Jaap tegen zit is dat Lieke als een kleefbal aan Huub hangt. Alle bewoners zien Lieke liever gaan dan komen, en Huub kan nog wel eens steun krijgen van Jaap.

Ik ben zeer benieuwd hoe Nadia zich nog kan gaan ontpoppen. Is dit de Nadia die we gaan zien of heeft zij nog een geheim wapen. Jaap is volgens mij wel verliefd op Nadia, alleen Nadia niet op hem. Nadia zit hem als Grote Broer. Dat kan mischien botsen.
Ik vind Lieke vaak te doorzichtig en zelfs een beetje opdringerig. Zij trekt zich daar niets van aan of heeft dat simpelweg niet in de gaten. Maar, net zoals ik ook al vannacht zei, denk ik ook dat Jaap wel wil samenspelen met Huub als ie Lieke dumpt. Toch heeft Lieke ook in een gesprek met Jaap aangegeven dat hij niet moet denken dat zei veilig is bij Huub. Daar heeft ze wel een goed punt. Als Jaap ook samen zou werken met Lieke lijkt me de kans dat hij samen met Lieke Huub er uit kan samen een reële...
Maar Jaap wil alle onzekereheden uitzluiten. Hij is te berekenend.
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 13:27:48 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_51257909
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Heb ik ook gelezen en ik kan mij daar wel iets bij voorstellen, hij verveelt zich rot de hele dag.
Niks mag meer en zijn motorrijlessen komen ook niet van de grond.
― Mark Twain
  zondag 8 juli 2007 @ 13:27:54 #24
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51257911
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.
Ik dacht dat hij afgelopen Donderdag 173 kg woog.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:30:46 #25
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51257971
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Daarnaast heeft ie ook gezegd dat het hem onwaarschijnlijk lijkt dat DGK onderhevig zou zijn aan een switch naar een nieuwe zender.
Stijn is nog ongeveer 2 weekjes op vakantie maar ik kan ook niet geloven dat het programma afhankelijk is van 1 man.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')