Waarom meer betalen als t voor minder kan?quote:
nou, als je een beginner bent en niet weet hoe je een bas af moet stellen zou ik voor de iets duurdere winkel gaan die WEL goede service bied en z'n gitaren goed afgesteld verkooptquote:Op zondag 15 juni 2008 17:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom meer betalen als t voor minder kan?
Dude, Witch postte de tijden zelfs nog!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm ik kom er achter dat Feedback niet eens open is op maandag, de enige dat dat mijn vader met me daarheen kan rijden
..
Totaal over de tijden heen gelezenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, Witch postte de tijden zelfs nog!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Totaal over de tijden heen gelezen![]()
... Nu ben ik alleen niet zo vrolijk meer, had me er juist zo op verheugd om een bas te gaan kopen.
Niets mis met Epiphone. Ik hoor er alleen maar positieve dingen over (ook over de gitaren)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef KaMo het volgende:
Heb slechte verhalen gehoord (van de gitaren)
Maar van de bassen enkel goede, dus ik ga van het weekend er wel eens eentje uitproberen ofzo ^^
Wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef KaMo het volgende:
Heb slechte verhalen gehoord (van de gitaren)
Maar van de bassen enkel goede, dus ik ga van het weekend er wel eens eentje uitproberen ofzo ^^
Dat is de beste manier om ergens achter te komenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef KaMo het volgende:
Ja over de goedkope gaat het dan (dat ze niet lekker spelen)
Ik ga er maar een uitproberen I guess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |