Welcome to the scenequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef Brammie1 het volgende:
Squier Mike Dirnt P-bass en Fender Rumble 25 watt zijn binnennu oefenen oefenen oefenen, ik heb er zin in
quote:Ik weet het nu zeker, ik ga bas spelen. Heb afgelopen vrijdag even met een vriend zitten spelen in de muziekwinkel. Hij heeft ook een tijdje bas gespeeld en hij vond dat ik na 15 minuten beter kon spelen (qua vingerwerk van de slaghand) dan hij in al die tijd deed . Ik heb trouwens gespeeld op een Ibanez daar, type weet ik niet
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | G-|-------------------|-----------------| D-|-------------------|-----------------| A-|-2--2----2--2------|-0--0------------| E-|-------------------|--------3--3-----| Pre-chorus figure: G-|--------------------------------|---------------|----------------|--------------| D-|--------------------------------|---------------|----------------|--------------| A-|-2--2-2-2---5--5-5--5-5-5-------|-0-------------|-2--2---2--2----|-0--0---------| E-|--------------------------------|-----3--3--3---|----------------|--------3--3--| |
Idd. Al speel je 10 kleine visjes alleen maar, het belangrijkste is dat je er plezier in hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Zolang je maar lol hebt..
Ken het nummer verder niet.
quote:
Ik ga morgen naar musicstore, ik kijk wel even of ze nog een leuke voor je hebben staanquote:Bweh, ik wil een Precision
quote:
Lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga trouwens maandag bij Feedback kijken.
vindt het behoorlijk prijzig voor een combo die eigenlijk al heel wat verouderd is en veel goedkoper 2ehands te krijgen is. die jij nu hebt is ook al gebruikt begreep ik uit je verhaal. is dithttp://www.musik-produkti(...)3nlnlc/quelle/listen niks voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:19 schreef super_man het volgende:
heehee,
ik heb net bij de lokale dealer een basst stage 150 gekocht van yamaha.
Een 150 watt basscombo dus...
Volgens de verkoper kost hij nieuw 799 euro, ik heb hem voor 400 meegekregen omdat hij al een keer is gebruikt. Hij heeft de zaak net overgekocht, en alle spullen gaan daar voor redelijk weinig weg, dus het is een flinke korting, maar in mijn ogen was het een geloofwaardig verhaal...
Nu kan ik op internet niet zoveel vinden over dit ding, maarr ik weet de juiste "bas-sites" ook niet omdat ik stiekem een drummer ben die het gewoon leuk vind om te bassen.
Wat ik wel vond was een yamaha bass stage 250, met 2 speakers waar ik alleen de maat niet van weet, deze kost 649 euro.
door het zien van dit kreeg ik een beetje mijn twijfels over de eerlijkheid van de verkoper, nu is mijn vraag aan jullie, kennen jullie dit ding, (de bass stage 150) en wat vind je ervan? is mijn 400 een goede prijs geweest? klopt het dat dat ding origineel 799 is? en hoe komt het dan dat de bs 250 maar 649 is?
als blijkt dat het een lul-verhaal is dan breng ik hem direct terug, ik ben wel tevreden maar dan word het een principe-kwestie, dan haal ik hem wel ergens anders...
dat is zeker waar... ik heb er trouwens twee...quote:
Lol! In Apeldoorn ga ik kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |