quote:Op zondag 8 juli 2007 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
deel 10 . hier verder...
[afbeelding]
hybiscus, over een week helemaal in de bloei.
jij bent er vlug bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Deel 10 is het
Prachtig die van jou... de knoppen zijn hier nog dicht, maar worden groter en groter.
De plant is wel een stuk kleiner bij mij
Xeb, die kattensnor is mooi, apart ook, nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:22 schreef Xebber het volgende:
Agastache, momenteel 1.20 meter hoog.
[afbeelding]
Zelfgezaaide Kattensnor:
[afbeelding]
zoiets heb ik ook, Rosa 'the Fairy' je moet al die kleine verdorde roosjes eruithalen. ik kijk liever naar een tuin als dat ik die onzin ga doen, dus een tak met heel veel dorre roosjes en geen knoppen meer, ..cut, en in de container .quote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef assepoes het volgende:
Weet iemend hoe je stamroosjes moet snoeien? Mag je gewoon alle takken afknippen die niet in het "model" passen? Nu wordt die een beetje raar met allerlei lange takken die eruitsteken.
welles, op mijn pc was ze te zien , en nu ook nog. wat raar.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
2e foto doet het niet KM.
heb je al tomaten?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
Ik moet hier ook 'ns wat plaatjes gaan postenTot die tijd heb ik foto's in m'n fotoboek
balen. in een stadstuin komt dit niet zo voor. katten wel, met een grote tuin in t vrije heb je meer last van anderen dieren. of je die uit je tuin kunt weren? denk t niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:53 schreef popolon het volgende:
Mooie foto's.
Veel van mijn bloemen zijn in een vroege fase opgegeten door een konijn (opkomende lelies, zonnebloemen etc.) .Ik laat dat kreng dit jaar maar even met rust, er valt toch niks meer te redden maar volgend jaar, als 'ie weer terugkomt, plaats ik een val en is het einde konijn.
Er is gelukkig nog zat over maar 't is vrij irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |