Hou je bek mogool, die film is tof.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Mijn jeugdhelden, wat doe je.
Wat een enorme cancerfilm.
Hahaha ja, als ze de transformers letterlijk gekopieerd hadden was het pas een belachelijke film geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef BasOne het volgende:
Serieus, TF nerds die lopen te klagen
Dachten jullie nu echt dat ze 80's blokkendozen naar "RL" 2007 om zouden zetten?
Daarbij is de film gebaseert op de nieuwere TF series uit japan en niet de 80's cartoon uit Amerika.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De bovenste. Die onderste lijkt net een pakketje schroot. Dat het een trilogie werd wist ik niet, maar had ik wel verwacht gezien het einde.En die bovenste is een koekblik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben je, 12?quote:
Beter gaan ze dood!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef BasOne het volgende:
Serieus, TF nerds die lopen te klagen
Dachten jullie nu echt dat ze 80's blokkendozen naar "RL" 2007 om zouden zetten?
Daarbij is de film gebaseert op de nieuwere TF series uit japan en niet de 80's cartoon uit Amerika.
Waarom kom je overal de extreem trieste niet-grappige mongool uithangen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
AAN HET EINDE VAN DE FILM GAAT OPTIMUS DOOD DOOR AIDS!
oeps spoilertags vergeten, wat onhip nou
Voor jouquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom kom je overal de extreem trieste niet-grappige mongool uithangen?
....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
AAN HET EINDE VAN DE FILM GAAT OPTIMUS DOOD DOOR AIDS!
oeps spoilertags vergeten, wat onhip nou
Die ruitenwissers ook, prachtig.quote:
Niet zulke gemene dingen zeggen over yvonnequote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:18 schreef BasOne het volgende:
Het is weer die tijd voor de maand voor Yvonne
Die sluit ze tochquote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet zulke gemene dingen zeggen over yvonne
Anders doe ik zoeen topic report en dan bist du gepwnt wie unne noob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |