quote:
Total Annihilationquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Necrodeath het volgende:
Grootste nadeel van de film was voor mij dat de actie soms te snel was en het af en toe lastig was om het te volgen. (Waarschijnlijk kwam het ook doordat ik best een bagger plek had in de bios)
Trouwens...dat eerste stukje dat die Decepticon die basis in Qatar (was het toch? :p), toen hij alles weg ging blasten en shit, deed me echt vreselijk veel denken aan Total Annihilation, als je met je commander alles wegblaast met je D-Gun.
quote:
dus dan kan je de film niet leuken vinden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik geloof dat er meer fans zijn dan haters van deze film.
Het verhaal was toch echt slecht?
Natuurlijk wel. Ik vind het alleen vreemd dat je hier voor halve zool wordt uitgemaakt als je hem niet goed vindt. Als je objectief naar het verhaal kijkt, is dat gewoon slecht qua opbouw / gebeurtenissen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dan kan je de film niet leuken vinden?
Huilie, open dit soort topics dan niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Schijtgeit het volgende:
godverdomme, ik moet moet er woensdag nog naar toe. Nu heb je alles verpest.
Wat lul jij nou weer, zwakzinnige. Heb ik dit topic of soortgelijke topics geopend dan? Pisvlek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef Vendris het volgende:
[..]
Huilie, open dit soort topics dan niet.![]()
Ik denk dat ie bedoelt dat als jij een topic ziet met de titel: Transformers, dat je hem dan niet moet openen in de zin van, je moet er niet op klikken retardquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, zwakzinnige. Heb ik dit topic of soortgelijke topics geopend dan? Pisvlek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |