wat s daar mis meequote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Strychnine het volgende:
Je hebt gewoon een Superdude account?
*points finger and laughs.
Het is maar net hoe je je communicatiedrang wilt uiten.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat s daar mis meeik zoek alleen soms een jongedame van 18+ om lekker te msnen en kennis te maken.Maargoed, zulk sociale communicatie drang ontbreekt jullie waarschijnlijk
![]()
Je zoekt sociaal contact via MSN en sugababes?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat s daar mis meeik zoek alleen soms een jongedame van 18+ om lekker te msnen en kennis te maken.Maargoed, zulk sociale communicatie drang ontbreekt jullie waarschijnlijk
![]()
TSquote:Op zondag 8 juli 2007 00:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je zoekt sociaal contact via MSN en sugababes?
Wie mist hier nu wat?
*waves*quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
Zulke "sociale communicatie" wel ja, de meeste normale mensen gaan gewoon de stad inquote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
ku·dos1quote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef Olep het volgende:
wat zijn kudos nou weer? En ik lees iets met 14 jarigen.. kijk maar uit, straks ga je Karl Noten achterna...
Achter je monitor kudo's uitdelen aan 14-jarigen valt niet onder 'sociale communicatie'.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
Maargoed, zulk sociale communicatie drang ontbreekt jullie waarschijnlijk![]()
kankernerd lolquote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
"hatuh is verlatuh jeweettoch"quote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Dibble het volgende:
Die kudo punten systeem daar werkt echt als baggerik bedoel je hebt 10 kudows om uit te geven aan 1 persoon en dan verwachten ze ook nog dat je alle 10 geeft elke keer
Kom ik een iets minder knap persoon tegen en geef ik haar 6 kudo's krijg ik meteen een boze reactie terug van waarom ik dat heb gedaan? En wordt je meteen uitgemaakt voor hater door 14 jarigen
![]()
![]()
Ik bedoel, je kunt toch zelf kiezen van 1 t/m 10 kunten dus wtf zeuren die lui?
klacht: sugababes kudo zeurders![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |