abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51246557
Ik wou graag een piercing op de plek zoals de foto hieronder. Maar ik hoorde van me zus een verhaal over dat de tandvlees van je onder tande dan omlaag kan geschoven worden door het plaatje aan de andere kant.

Nu vond ik er toevallig een foto op google van;

Komt dit vaak voor?
pi_51246623
Jah heeft een vriendin van mij ook gehad bijna haar tanden eruit gefloept...
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juli 2007 @ 23:35:28 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51246932
Het staat ook gewoon debiel.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_51247127
Komt idd best vaak voor, maar het groeit ook gewoon weer terug
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_51248075
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef Teunebeun het volgende:
Jah heeft een vriendin van mij ook gehad bijna haar tanden eruit gefloept...
Is dit een serieuse opmerking?
pi_51249291
hey nee het groeit niet terug. Mijn tandvlees doet het uit zichzelf en het i niet prettig. Je an er wle zo een plastic polletje / uiteinde opzetten geloof ik, misschien dat dat beter werkt?

afzonderlijk daarvan ziet her er niet uit natuurlijk
pi_51249362
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:55 schreef Perruche het volgende:
hey nee het groeit niet terug. Mijn tandvlees doet het uit zichzelf en het i niet prettig. Je an er wle zo een plastic polletje / uiteinde opzetten geloof ik, misschien dat dat beter werkt?

afzonderlijk daarvan ziet her er niet uit natuurlijk
Wat doet hij uit zichzelf dan..
pi_51249492
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef Cahir het volgende:

[..]

Wat doet hij uit zichzelf dan..
zo naar beneden als op die foto. Je tandhlazen komen bloot en dan moet de taarts gaan pielen met verdoving en laagjes spul dat ie op de tandhalze spuit enzo

althans dat was bij mij, maar misschien dat het bij jouw niet zo werkt. Want ik schijn rare taden te hebben fofzo. In ieder geval lijkt het me een zwaar kutgevoel, zo een ijzeren stuk tegen je tanden de ganse dag!
  zondag 8 juli 2007 @ 01:07:07 #9
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_51249609
en blote tandhalzen zijn echt kut, en het ziet er verders ook gewoon niet uit
  zondag 8 juli 2007 @ 11:57:38 #10
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_51255994
ik ken ook een meisje die dat probleem heeft
maar je kan inderdaad ook een plastic achterkantje erop doen, dat scheelt veel
en je tandvlees groeit niet meer terug hoor geloof ik

btw, die piercing heet en labret
an urge to help mankind overcomes me
pi_51256224
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:

[..]

Is dit een serieuse opmerking?
Jah
pi_51258939
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef Scandalous het volgende:
Komt idd best vaak voor, maar het groeit ook gewoon weer terug
Was het maar zo'n feest, dan waren er héél wat minder tandproblemen op de wereld. tandvlees dat weg is, komt nooit zomaar weer terug.
I had a signature once. It was awful.
  zondag 8 juli 2007 @ 14:51:39 #13
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_51259937
Bij mij was het gelukkig wel zo'n feest, het tandvlees is gewoon hersteld. En een paar jaar later heb ik die piercing overnieuw laten zetten en daarmee is het nooit gebeurd.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_51270047
Bij mij is het niet terug gekomen helaas, tandhalzen liggen nogal tijd een beetje bloot. Mijn ta zie dat het geen kwaad kon zolang je het maar goed schoon houd en het niet ontsteekt ofzo. Heb er verder ook geen problemen mee.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:50:39 #15
103012 Nies
Die hekse
pi_51271816
Weet hier iemand uit ervaring of het met een plastic achterkantje minder erg is?
Vind zo'n piercing erg mooi, maar om nou mijn gebit te verkloten zie ik nou ook weer niet zitten....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_51277883
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef Nies het volgende:
Weet hier iemand uit ervaring of het met een plastic achterkantje minder erg is?
Vind zo'n piercing erg mooi, maar om nou mijn gebit te verkloten zie ik nou ook weer niet zitten....
Idd. ik ga hier wel ff op een piercing forum specifieker over informeren, nooit geweten dat het zo erg was..
pi_51281430
Ik had zo'n piercing, uit moeten doen van het werk, maar mijn tandarts heeft nooit geklaagd over mijn tandvlees, het is wel een beetje weg, maar toen ik het hem vroeg, zei hij dat het geen kwaad kon. Heb hem overigens een goeie 2 jaar gehad..
  maandag 9 juli 2007 @ 13:43:36 #18
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51289395
een plastic achterkantje erop zetten? dat betekent dat het staafje ook van plastic moet zijn. bestaat dat wel?

ik heb het overigens niet gehad, heb gewoon nog tandvlees.. eigenlijk zat ie bij mij ook zo net onder mijn lip dat ie tegen de bovenkant van mn tanden kwam.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 juli 2007 @ 15:26:05 #19
103012 Nies
Die hekse
pi_51292868
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef pinquit het volgende:
een plastic achterkantje erop zetten? dat betekent dat het staafje ook van plastic moet zijn. bestaat dat wel?

ik heb het overigens niet gehad, heb gewoon nog tandvlees.. eigenlijk zat ie bij mij ook zo net onder mijn lip dat ie tegen de bovenkant van mn tanden kwam.
Je hebt er dus speciale plastic achterkantjes voor, de rest van de piercing blijft metaal.

Als ie de hele dag tegen je tanden aanzit, beschadigt dat je tanden dan niet?

Ik denk dat ik mijn tandarts maar 'ns een belletje doe en het hem voorleg. 'Mijn' piercingshop heeft iig wel die plastic achterkantjes.
pi_51293734
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef pinquit het volgende:

Die van mij heeft idd een plastic achterkantje en een plastic staafje,nergens last van
01-08-2008
  maandag 9 juli 2007 @ 16:34:32 #21
103012 Nies
Die hekse
pi_51295251
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Die van mij heeft idd een plastic achterkantje en een plastic staafje,nergens last van
Niet van terugtrekkend tandvlees en ook niet van beschadigingen aan je tanden?

Ik begin me stiekempjes te verheugen
  maandag 9 juli 2007 @ 17:12:34 #22
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51296778
Ik heb ook tijden een plastic staafje/plaatje gehad en niks qua problemen. Wel bleef ik altijd last van de piercing zelf houden dus na 2 jaar ofzo heb ik hem er uit gehaald. Vind het nog steeds jammer
Saartje
pi_51297414
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook tijden een plastic staafje/plaatje gehad en niks qua problemen. Wel bleef ik altijd last van de piercing zelf houden dus na 2 jaar ofzo heb ik hem er uit gehaald. Vind het nog steeds jammer
Zie je er eigenlijk nog wat van? Van dat de piercing er ooit gezeten had.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:33:30 #24
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51297544
er zit nog een puntje ja, maar dat zit strak tegen m`n lip aan en valt niet zo heel erg op
Saartje
pi_51297603
Zo'n piercing is echt perfect voor post-puberale kneuzen met een minderwaardigheidscomplex en bloemetjesjurken. Zo van, kijk mij eens apart en mijzelf zijn terwijl ik smacht om aandacht en acceptatie in de huidige maatschappij.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_51297684
Ik vind dat zo lelijk he.
Hoe halen mensen het in hun hoofd

Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:41:04 #27
103012 Nies
Die hekse
pi_51297749
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo'n piercing is echt perfect voor post-puberale kneuzen met een minderwaardigheidscomplex en bloemetjesjurken. Zo van, kijk mij eens apart en mijzelf zijn terwijl ik smacht om aandacht en acceptatie in de huidige maatschappij.

Ik zal bij de piercingshop eens vragen of de bloemetjesjurk en het minderwaardigheidscomplex bij de prijs inzitten en teglijkertijd geleverd kunnen worden
pi_51298231
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Nies het volgende:

[..]

Niet van terugtrekkend tandvlees en ook niet van beschadigingen aan je tanden?

Ik begin me stiekempjes te verheugen
Nee helemaal niet daar had ik met mijn tongpiercing wel last van,die was wel van metaal.
01-08-2008
pi_51298786
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:35 schreef NiteSpeed het volgende:

Neem er een zou ik zeggen.. aangezien jij nu degene bent die om aandacht smacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')