Is dit een serieuse opmerking?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef Teunebeun het volgende:
Jah heeft een vriendin van mij ook gehad bijna haar tanden eruit gefloept...
Wat doet hij uit zichzelf dan..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:55 schreef Perruche het volgende:
heynee het groeit niet terug. Mijn tandvlees doet het uit zichzelf en het i niet prettig. Je an er wle zo een plastic polletje / uiteinde opzetten geloof ik, misschien dat dat beter werkt?
afzonderlijk daarvan ziet her er niet uit natuurlijk
zo naar beneden als op die foto. Je tandhlazen komen bloot en dan moet de taarts gaan pielen met verdoving en laagjes spul dat ie op de tandhalze spuit enzoquote:
Was het maar zo'n feest, dan waren er héél wat minder tandproblemen op de wereld. tandvlees dat weg is, komt nooit zomaar weer terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef Scandalous het volgende:
Komt idd best vaak voor, maar het groeit ook gewoon weer terug
Idd. ik ga hier wel ff op een piercing forum specifieker over informeren, nooit geweten dat het zo erg was..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef Nies het volgende:
Weet hier iemand uit ervaring of het met een plastic achterkantje minder erg is?
Vind zo'n piercing erg mooi, maar om nou mijn gebit te verkloten zie ik nou ook weer niet zitten....
Je hebt er dus speciale plastic achterkantjes voor, de rest van de piercing blijft metaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef pinquit het volgende:
een plastic achterkantje erop zetten? dat betekent dat het staafje ook van plastic moet zijn. bestaat dat wel?
ik heb het overigens niet gehad, heb gewoon nog tandvlees.. eigenlijk zat ie bij mij ook zo net onder mijn lip dat ie tegen de bovenkant van mn tanden kwam.
Die van mij heeft idd een plastic achterkantje en een plastic staafje,nergens last vanquote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef pinquit het volgende:
een plastic achterkantje erop zetten? dat betekent dat het staafje ook van plastic moet zijn. bestaat dat wel?
ik heb het overigens niet gehad, heb gewoon nog tandvlees.. eigenlijk zat ie bij mij ook zo net onder mijn lip dat ie tegen de bovenkant van mn tanden kwam.
Niet van terugtrekkend tandvlees en ook niet van beschadigingen aan je tanden?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die van mij heeft idd een plastic achterkantje en een plastic staafje,nergens last van
Zie je er eigenlijk nog wat van? Van dat de piercing er ooit gezeten had.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook tijden een plastic staafje/plaatje gehad en niks qua problemen. Wel bleef ik altijd last van de piercing zelf houden dus na 2 jaar ofzo heb ik hem er uit gehaald. Vind het nog steeds jammer
Ik zal bij de piercingshop eens vragen of de bloemetjesjurk en het minderwaardigheidscomplex bij de prijs inzitten en teglijkertijd geleverd kunnen wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo'n piercing is echt perfect voor post-puberale kneuzen met een minderwaardigheidscomplex en bloemetjesjurken. Zo van, kijk mij eens apart en mijzelf zijn terwijl ik smacht om aandacht en acceptatie in de huidige maatschappij.
Nee helemaal niet daar had ik met mijn tongpiercing wel last van,die was wel van metaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Nies het volgende:
[..]
Niet van terugtrekkend tandvlees en ook niet van beschadigingen aan je tanden?
Ik begin me stiekempjes te verheugen
Neem er een zou ik zeggen.. aangezien jij nu degene bent die om aandacht smacht.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo'n piercing is echt perfect voor post-puberale kneuzen met een minderwaardigheidscomplex en bloemetjesjurken. Zo van, kijk mij eens apart en mijzelf zijn terwijl ik smacht om aandacht en acceptatie in de huidige maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |