Hij kan wel een borrel gebruikenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft dat ei er dan mee te maken ?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft dat ei er dan mee te maken ?![]()
morgen 6.00 weer een fitte uitgeslapen peuter aan mijn bed...quote:
Rodtkinderen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
morgen 6.00 weer een fitte uitgeslapen peuter aan mijn bed...![]()
die moet dan nog een uurtje plat, maar echt lekker slapen doe je niet meer. buiten dat, ik had echt een achterlijk drukke week, en ik krijg er niet eens voor betaald...dus ik ben best moe. maar ja, vind het zo gezellig...
![]()
Laat ze gewoon wat simpel werk doen! Veel thuiswerk kan ook wel door kinderen worden gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die moet dan nog een uurtje plat, maar echt lekker slapen doe je niet meer. buiten dat, ik had echt een achterlijk drukke week, en ik krijg er niet eens voor betaald...dus ik ben best moe. maar ja, vind het zo gezellig...
![]()
dat schijnt een beetje de mode te zijn bij vrijwilligerswerk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rodtkinderen!![]()
En waarom betalen ze je niet voor je harde werk!?![]()
Hufters!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat schijnt een beetje de mode te zijn bij vrijwilligerswerk...![]()
ze weigeren gewoon de plee te schrobben. snap je dat nou?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Laat ze gewoon wat simpel werk doen! Veel thuiswerk kan ook wel door kinderen worden gedaan.
echt wel...quote:
Mmm Dito, heb gisteravond van half 6 tot 1 uur in het bos gelopen met de jongste omdat het ouder/kindweekend was op de scouting. Ik heb niet zo als de rest van de idioten in een tentje geslapen, maar ben lekker thuis gaan slapen en vanochtend om half 10 mocht ik weer opdraven tot vanmiddag 5 uur, voor leuke spelletjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Dan manipuleer je ze niet goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze weigeren gewoon de plee te schrobben. snap je dat nou?![]()
Ik heb nog wel wat klussen : Ramen lappen , Badkamer cleanen, Gympies in elkaar naaien, T'shirts stikken, paperclips draaienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Laat ze gewoon wat simpel werk doen! Veel thuiswerk kan ook wel door kinderen worden gedaan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Dan manipuleer je ze niet goed!
Als je dit niet doet, dan zou mama heel verdrietig zijn...
Mama gaat dan misschien wel een jaar weg, de gouden kooi in...
Dat zou je toch niet willen? Hou je niet van je mama?
Vries ze inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Goffer pak ik een pina colada, denk doe er lekker ijsklontjes in hebben die kudt kinderen de ijsklontjes opgemaakt en niet bijgevuld. Lauwe pina colada das goor.![]()
No shit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Tis hier verdomme al net zo saai als op de streams/.
Nou das nu verleden tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
No shit.
En jullie hebben verdomme nogsteeds niet door waarom.
NEE!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
AlohA....
De bedoeling was dus dat ik nu ging gillen dat jullie Leandra helemaal niet missen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
No shit.
En jullie hebben verdomme nogsteeds niet door waarom.
Ik kom ff gedag zeggen.... of had ik zogenaamd in staking moeten zijn??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE!
ROT OP!!!
JE VERPEST MIJN OPZETJE!!!
WAT DOE JE!!!!!
Oi Leannemais.![]()
Ik was al een tijdje bezig met mysterieuze waar is leandra posts...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom ff gedag zeggen.... of had ik zogenaamd in staking moeten zijn??
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Das idd schandalig ja... bijna 44 uur niet gepost... word ik niet eens gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De bedoeling was dus dat ik nu ging gillen dat jullie Leandra helemaal niet missen.
Maar zoals het onze ultimate timing betaamd is ze zojuist verschenen.![]()
DAT dus!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd schandalig ja... bijna 44 uur niet gepost... word ik niet eens gemist![]()
Juistum.... Nu gaan we over op bitterballenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De bedoeling was dus dat ik nu ging gillen dat jullie Leandra helemaal niet missen.
Maar zoals het onze ultimate timing betaamd is ze zojuist verschenen.![]()
Waar ben je die 44 uur dan geweest!!!!!! Wilde als je morgen nog niet was verschenen politiebericht laten opstellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd schandalig ja... bijna 44 uur niet gepost... word ik niet eens gemist![]()
We lullen wel over je hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar ben je die 44 uur dan geweest!!!!!! Wilde als je morgen nog niet was verschenen politiebericht laten opstellen.
Leandra
Okeeee... laat dan maar!!!quote:
Nou vertelquote:Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Okeeee... laat dan maar!!!![]()
fijn dat je er weer bent![]()
Veulennnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
Leandra![]()
Petraa![]()
Soury![]()
Ian![]()
Okee nu heb ik lamme armen![]()
Oh, God...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal en een kort verhaal van proberen te maken
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Mare Ian wat was je nou aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|