Was ook mijn eerste nergens opslaande topicquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het werkt wel trouwens, die verhipping. Dit was volgens mij het eerste berichtje dat ik in dit forum plaatste.
Ik heb geschanst met Patty. Maar ik durfde nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze afgelopen Zondag Live gezien.
Huh waar dan ??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze afgelopen Zondag Live gezien.
Op ons personeelsfeest, ze deden in totaal 3 optredens waarvan 1 exclusief voor onsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huh waar dan ??
Ik met die jubileum concerten![]()
Ze deden het tof
Voorheen ook.. dus dat ongewaardeerde valt wel mee.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geschanst met Patty. Maar ik durfde niet
Je rukte op Tatjana ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op ons personeelsfeest, ze deden in totaal 3 optredens waarvan 1 exclusief voor ons.
Vond het wel grappig om eens te zien, maar het deed me verder niet zoveel, vond er vroeger ook weinig aan.
Ken je Rowan moore van Centerfold ?quote:
Patty Zomer !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef Viswijfje het volgende:
Patty is van Luv joh!!
Die is trouwes wel cool, vet wijf, dolly dots zijn ouwe vrouwen![]()
quote:
Patty Zomer is van de Dolly Dots.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Patty is van Luv joh!!
Die is trouwes wel cool, vet wijf, dolly dots zijn ouwe vrouwen![]()
Ik was altijd Esther!quote:
Tieeeeeetenquote:
Bescheiden A cupje slechtsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |