Ja, vind je wel lekker hmm ?quote:
quote:
ohhh romantischquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef warrel het volgende:
Ik was gisteravond op het strand. Met dekentjes en vriendlief en een flesje rose
Maar vandaag.. Pff
Kutweer ook daar ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef warrel het volgende:
Ik was gisteravond op het strand. Met dekentjes en vriendlief en een flesje rose
Maar vandaag.. Pff
Ik ookquote:
Schelpen verzamelen moet je iig moeite voor doen daar in Hengeloquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet maar eens ene hobby gaan zoeken ofso, schelpen verzamelen ofsoMn collectie weer tot leven wekken
Mwa, ik heb maar besloten in Delft te gaan zitten in de vakantie, veel tofferquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Schelpen verzamelen moet je iig moeite voor doen daar in Hengelo![]()
en dan en dan en dan...als het lekker weer is kan ik bij jou de tuin in bikiniquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb maar besloten in Delft te gaan zitten in de vakantie, veel toffer
Ik vind het best; alleen weet ik niet of ik er wel benquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan en dan en dan...als het lekker weer is kan ik bij jou de tuin in bikini![]()
quote:
we zijn niet de enigen die zich vervelen. Mijn zusje heeft het fagelopen uur ookal een paar X meegedeeld dat ze zich verveeldquote:
Haha, die heb ik ook gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Nu nog ff wachten tot mijn nivea-bikini bezorgd wordt
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we zijn niet de enigen die zich vervelen. Mijn zusje heeft het fagelopen uur ookal een paar X meegedeeld dat ze zich verveeld![]()
eetzequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ik ga eten, scheelt weer ene uur, als ik het puick rek
Ja, ff fappen mmhquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je zit gewoon al 10 minuten voor je comp voordat je dit kon posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |