Door de TMA gevlogen jochie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef Autoreply het volgende:
Denk je 3e te zijn, krijg je alsnog strafpunten![]()

Moet te doen zijn, als je niet in een rhön zat!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
3 km uit zat ik nog op 120 meter...

quote:

quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind fok niet meer leukzelfs de zin om te baggeren is weg
![]()

had tijdje terug zelfs een kloon gemaakt om speciaal mee te baggeren maar die is nog ongebruiktquote:

Moet je wel ff naar Hengeloooooquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat we meer bier moeten drinken. Vanavond. Bij Bart.

quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had tijdje terug zelfs een kloon gemaakt om speciaal mee te baggeren maar die is nog ongebruikt![]()

Ik zit in Voorburgquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je wel ff naar Hengelooooo [afbeelding] komen

Ik ookquote:

Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Beter wordt het snel mooi weer![]()

Idd, elke dag naar het strand en daar de hele dag liggen; gedurende een week of 6.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.

jah ik wil in mijn bikini in de zonquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.

Ja ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah ik wil in mijn bikini in de zon![]()

Nou ik ga 4 weken op het zweefvliegveld vertoeven. Maar tot die tijd is de vakantie kut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, elke dag naar het strand en daar de hele dag liggen; gedurende een week of 6.

Ah okquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou ik ga 4 weken op het zweefvliegveld vertoeven. Maar tot die tijd is de vakantie kut.

Ja, vind je wel lekker hmm ?quote:

quote:

ohhh romantischquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef warrel het volgende:
Ik was gisteravond op het strand. Met dekentjes en vriendlief en een flesje rose
Maar vandaag.. Pff

Kutweer ook daar ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef warrel het volgende:
Ik was gisteravond op het strand. Met dekentjes en vriendlief en een flesje rose
Maar vandaag.. Pff

Ik ookquote:

Schelpen verzamelen moet je iig moeite voor doen daar in Hengeloquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet maar eens ene hobby gaan zoeken ofso, schelpen verzamelen ofsoMn collectie weer tot leven wekken

Mwa, ik heb maar besloten in Delft te gaan zitten in de vakantie, veel tofferquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Schelpen verzamelen moet je iig moeite voor doen daar in Hengelo![]()

en dan en dan en dan...als het lekker weer is kan ik bij jou de tuin in bikiniquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb maar besloten in Delft te gaan zitten in de vakantie, veel toffer

Ik vind het best; alleen weet ik niet of ik er wel benquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan en dan en dan...als het lekker weer is kan ik bij jou de tuin in bikini![]()

quote:

we zijn niet de enigen die zich vervelen. Mijn zusje heeft het fagelopen uur ookal een paar X meegedeeld dat ze zich verveeldquote:

Haha, die heb ik ook gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Nu nog ff wachten tot mijn nivea-bikini bezorgd wordt

Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we zijn niet de enigen die zich vervelen. Mijn zusje heeft het fagelopen uur ookal een paar X meegedeeld dat ze zich verveeld![]()

eetzequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ik ga eten, scheelt weer ene uur, als ik het puick rek

Ja, ff fappen mmhquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je zit gewoon al 10 minuten voor je comp voordat je dit kon posten![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |