Gern geschehen!quote:
onzinquote:
weet ik het?quote:
Het is pas af als de keuken is vervangen en de badkamer is gedaan.quote:
Ik wil ookquote:
Nou, jij wint. Ik heb alleen week 34 vakantie.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook
Naja, na 13 juli vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantie
Alhoewel, eerst 3 weken werkenen dan ECHT vaaaaaaaaaaakantie
heb al bijna vanaf november " Vakantie "quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, jij wint. Ik heb alleen week 34 vakantie.
Wanneer komen die lui van de keuken dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is pas af als de keuken is vervangen en de badkamer is gedaan.
Ik heb 32, 33 en 34quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, jij wint. Ik heb alleen week 34 vakantie.
Werkloos, illegaal, .....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
Over 6 weken werkloos
♫♪♪ Jaaaaaaaaaaaaaaaaa... Er lebt nog, er lebt nog, er lebt nog. Jaaaaa er lebt nog, er lebt nog, stirbt nicht! ♫♪quote:
No shitquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkloos, illegaal, .....![]()
![]()
![]()
Ben je allochtoon?
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik leef ook nog gok ik zo
Gezellig muziekjequote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
♫♪♪ Jaaaaaaaaaaaaaaaaa... Er lebt nog, er lebt nog, er lebt nog. Jaaaaa er lebt nog, er lebt nog, stirbt nicht! ♫♪
Ik wou zo graag dat ik dat nu ook kon zeggenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Gezellig muziekje
Huidige status: Pizza in de ovenIron Maiden op
Vriendin net weg
Maar het was wel gezellig
En morgen uitslapen
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wou zo graag dat ik dat nu ook kon zeggen
Welterustenquote:
Ik heb vakantie. Maar ik werk fulltime dus uitslapen op maandag zit er niet in voor mij de komende wekenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb jij al vakantie gehad? Of komt 'ie nog?
wat doe jij fulltime dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb vakantie. Maar ik werk fulltime dus uitslapen op maandag zit er niet in voor mij de komende weken
Ik boek facturen in bij Dirk van den Broek in Hoofddorp. Ik moet toch aan m'n centen komen vriend!quote:
Ik dacht dat jij voor de vakantie collega van OA wasquote:Op zondag 8 juli 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik boek facturen in bij Dirk van den Broek in Hoofddorp. Ik moet toch aan m'n centen komen vriend!
Waar kom jij ineens vandaan? En hoe staat het met je 'project'?
Haha, soort van!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor de vakantie collega van OA was![]()
ehm, ik weet het niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik boek facturen in bij Dirk van den Broek in Hoofddorp. Ik moet toch aan m'n centen komen vriend!
Waar kom jij ineens vandaan? En hoe staat het met je 'project'?
Spijtigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ik weet het niet.
Ben een weekend druk geweest, zonder mogelijkheid tot uitgaan, dus ik heb d'r niet gezien...
ik was spelfiguur, moest piraat spelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Spijtig
Wat heb je allemaal gedaan dan dit weekend?
Goed plan ouwe! En ga deze week ff wat met haar doen!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik was spelfiguur, moest piraat spelen.
Maar ik ga d'r nu effe een smsje sturen, ook al een dag niet gedaan...
als ze wil.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan ouwe! En ga deze week ff wat met haar doen!
Hehe.... Dat dacht ik dus welquote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, soort van!Maar niet in hetzelfde bedrijf
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yAwz_kFItoE
Mooi programma vind ik het
vast welquote:
quote:
En wat heeft dat met Dirk te maken dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werk bij een industriële groentensnijderij in Venlo.
Dat Dirk geen klant van ons isquote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Dirk te maken dan?
Wij zijn geen collegae. Ik dacht dat jij en OA collegae warenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wat maakt ons dan collegae? Ik volg het niet meer
waar haal je vandaan dat jij en MPG collegae zijn dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wat maakt ons dan collegae? Ik volg het niet meer
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zijn geen collegae. Ik dacht dat jij en OA collegae waren. Omdat ik zoiets gehoord meen te hebben. [afbeelding]
Ja dat weet ik zelf ook niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar haal je vandaan dat jij en MPG collegae zijn dan?
Tuurlijk ga ik mee lieviequote:
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik zelf ook niet meer
Ik heb verkeerd gelezen denk ik!
Weltrustenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen
Tis tenslotte al bedtijd
Welterusten allemaal[afbeelding]
Weltrusten maat!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga ook pit'n.
Leuk geweest voor dit weekend