Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEKquote:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijkenquote:
Waar hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, daar heb ik het hier vanmiddag ook over gehad.
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijken. En er misschien (vrij zeker) zelfs een aantal aanschaffen
.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven enquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar hier. Niet in de lounge volgens mij...
Ehm... Nou... Als die nieuwe muur staat en de kamer dus is opgedeeld, komen ze in de voorkamerquote:
huh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willen.
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven en
toen hadden we het erover dat het nog beter zou uit zien met bioscoopstoelen.
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...
Spooky...
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappiequote:
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.
Heb je ook gekeken bij bseated.nl?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Nee. Verfdampen enzo
.
Ik weet niet wat in Hoofddorp is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken naar het adres?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |