Ik stond er 100 meter vandaan.quote:
Jij was de eigenaar... en je bent nu boos omdat je met 1 beuk K.O geslagen bent door een negero toen je mede-racisten toe stonden te kijken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jawel. Ik ben een racist. Daar ben ik zojuist achtergekomen terwijl ik getuige was van een fietsendiefstal in de binnenstad.
Scenario: Neger probeert fiets te jatten. Eigenaar komt aanlopen zeg er wat van. Neger geeft eigenaar beuk. Eigenaar KO. Neger steelt fiets.![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
de users die reageerden met "Held" zouden die neger natuurlijk zelf wel flink aanpakken
Des te meer een reden om die gast voor zijn flikker te schoppen, misschien had je nog wel wat hulp gekregen van de omstanders!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik stond er 100 meter vandaan.
Stonden wel 50 mensen te kijken.
Die vent was trouwens ook een junk. Maar dat terzijde.
Precies, dit hele verhaal is gewoon een racistische aanname van TS!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef L.Denninger het volgende:
Wie zegt dat die fiets niet in eerste instantie van de tropisch gekleurde medelander was ?
Je kijkt teveel films, niemand doet wat, al schoppen ze je midden op straat half dood.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Des te meer een reden om die gast voor zijn flikker te schoppen, misschien had je nog wel wat hulp gekregen van de omstanders!![]()
Tis dat ik er niet bij was! Helaas!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Je kijkt teveel films, niemand doet wat, al schoppen ze je midden op straat half dood.
ja, achterop gaan zitten en dan zo naar het politiebureau sturenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef zarGon het volgende:
Het is dan ook de bedoeling om de neger slimmer af te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |