"Vanwege de Bachelor / Master stuructuur in Europa"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Stomme achterlijke kk idioten die niet snappen waarom tegenwoordig veel opleidingen Engelse namen krijgen
Ik vind het juist een beetje zonde. Applied, dat klinkt altijd zo soft. Physical Engineering ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Solomon het volgende:
Technische Natuurkunde, Applied Physics klinkt ook wel stoer, word ook wel gebruik omdat een groot deel van promovendi en dergelijke buitenlnds is.
Hoe moet je het dan noemen? Facilitair bestuur?quote:
Dat klinkt alsof het uit het Frans komt of FRams is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon conciërge toch?.
Hoi, ik heb HIVquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
'Ja hoi, ik studeer facility management!'
Je krijgt dan echt spontaan zin om knieschijven te gaan bewerken met een moker.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ze gebruiken ze misschien niet, maar ze erkennen die diploma's wel en kennen met het gebruik van die internationale benaming ook de eigen variant op hetzelfde niveau. Daarvoor zijn die titels er gekomen, om sneller te kunnen de opleiding herkennen.
quote:
jah en dit zijn echt geen studies hoor eerder baan advertentiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef ChrisJX het volgende:
En wat word je dan met deze studies?
- Junior Business Analyst
- Functional Domain Controller
- Consultant Planning & Control
- Application Developer
- Manager Selection Investment Analyst
- Antenna/Signal Integrity Engineer
Je vergeet het manager.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |